Kanin + kotte
Jag vet att det kanske låter konstigt men kan en kanin döda en kotte eller tvärtom om kotten går lös och kaninen i hage??????
✨Ingenting är omöjligt. Det omöjliga tar bara lite längre tid.✨
Varför vill du ha just kotte? Bara en fråga.
För det är så söta och verkar så roliga för har hört några på i fokus som värkar ha det jättebra och kul med sina kottar
Menar många
Skulle nog inte riskera att ha kaniner tillsammans med igelkottar pågrund av sjukdoms risken men också skadorna som kan ske. Du kanske borde läsa på om de olika djuren du vill ha innan du bestämmer dig för att fråga om det?
Nej inte tillsammans utan att kotten går lös och att kaninen är i en hage i vardagsrummet
Skulle jag också undvika.

Är det inte bättre att skaffa en kompis till kaninen och ha kaninerna lösa istället?
Igelkottar kan bli grymt sura på saker som dom anser är i vägen. Då kan dom bitas.
- Redigerat 2022-07-02 18:07 av UlrikaD
A blir den sur för att den inte kan gå in till kaninen eller blir den sur för att hagen är i vägen

#8 Kan vara vilket som. Alla djur är ju olika. Din kanin kanske blir rädd för kotten. Eller kotten rädd för kaninen. Dom äter heller inte samma mat så det måste ju hållas separat.
Jag skulle inte ha kotte och kanin i samma rum då smittorisken finns.