Igelkott iFokus

Igelkott

Läst 965 ggr
kruka002@gmail.com
2021-06-22 19:30
2

Omplacering igelkott

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En igelkottshane på 1 år söker nytt hem. Han är ingen igelkott för mig och min sambo. tack vare att han inte kommer fram överhuvudtaget från sin kattbädd om man inte är helt tyst och rör inte på sig. Om man får upp honom och försöker hålla på med honom så fräser han och puffar upp sig. Sen vill han hela tiden tillbaka till sin kattbädd. Vi tog över honom med författningen att han var lite blyg. Han är inte social alls utan bara rädd och stressad. Vi har haft honom över en månad och här hållt på med honom och försökt få honom att komma fram utan att lyckas. Han behöver ett hem som förstår sig på igelkottar bättre och vet hur man tar hand om en fel hanterad igelkott för förra äger hållde inte på med honom över huvudtaget.
Hör av dig på kruka002@gmail.com om du vill veta mer om honom eller är intresserad av honom.

Grodan
2021-06-23 11:25
0

Så fin. Hoppas ni hittar ett bra hem till honom där han kan få blomma upp.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Anne
2021-06-25 20:09
0

#0: Hejsan. Jag är jätte intresserad av den lille igelkott, ville gärna ger den en kärleksfull hem. Jag har jättemycket tid och mycket tålamod. Finns redan andra djur i hemmet (2 marsvin) som trivs jättebra. Jag har erfarenhet med speciella djuren som behöver speciella vård och uppmärksamhet. Ville gärna komma i kontakt med er. Höra.gärna av era. Min nummer är 0731463203
Hälsningar Anne

JessikaFlacke
2021-07-28 10:21
1

Har kotten fått nytt hem?

Miliam karlsson
2021-12-17 21:27
0

Är intresserad av en igelkott, har den fått ett hem ännu? Jag har haft djur hela mitt liv så den är i bra händer. Har velat ha igelkott väldigt länge. Har tillräckligt med pengar för veterinär, och allt som behövs. Uppskattar ett svar.