Igelkott iFokus

Igelkott

Etikett: veterinÀrer
LĂ€st 2324 ggr
mc83
2

VeterinÀr/ Djursjukhus

Hejsan 🙂

Jag undrar om nÄgon vet om det finns flera stÀllen som tar emot igelkottar i stockholmsomrÄdet? Eller Àr det bara Roslagstull djurklinik i cetrala Stockholm. Bara nyfiken och bra att veta.

Mvh Mia

shimmer
2

Doctrivet ligger i Huddinge dvs i utkanten av Stockholm (tar 15 min med pendeltÄg frÄn t-centralen) och vad jag har hört Àr det den mest igelkottpÄlÀsta veterinÀrkliniken i Stockholm! :)

Tina-A
0

#1: Jag har ocksÄ hört!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna pÄ nÄgon av mina lÄtar -
”Jag Ă€r en liten bajskorv” pĂ„ Spotify]

mc83
0

Tack sÄ mycket. Hade aldrig hört talas om det stÀllet eftersom alla veterinÀrer jag ringt till rekommenderade Roslagstull djurklinik och sa att det var det enda stÀllet som fanns i stockholmsomrÄdet som tog emot igelkottar.

JessikaFlacke
1

#3 Jag rekommenderar Doctrivet alla dagar i veckan. Skulle verkligen inte Äka till Roslagstulls djurklinik annat Àn i nödfall, har hört alldeles för mycket dÄligt om dem. Ex behandlingar som inte behövs och dyl för att dra in mer pengar. I lÀnken finns lite information: http://kattfamiljen.se/blog/skandal-riskkapital-koper-upp-veterinarklinikerdjursjukhus/

lilljaeger
0

Jag som bor i norra delen av sthlm har nĂ€rmast till Roslagstull, var dĂ€r och gjorde en liten koll pĂ„ min tjej nĂ€r hon var 1 Ă„r och alla var vĂ€ldigt trevliga och kunniga om igelkottar. Sen om dom drar in extra pengar, ingen aning, jag kan bara sĂ€ga att dom har mitt förtroende nĂ€r de kommer till igelkottar :) 
Annars vet jag att de finns en tjej i Åkersberga som Ă€ven tar emot igelkottar =)