VeterinÀr/ Djursjukhus
Hejsan đ
Jag undrar om nÄgon vet om det finns flera stÀllen som tar emot igelkottar i stockholmsomrÄdet? Eller Àr det bara Roslagstull djurklinik i cetrala Stockholm. Bara nyfiken och bra att veta.
Mvh Mia
Doctrivet ligger i Huddinge dvs i utkanten av Stockholm (tar 15 min med pendeltÄg frÄn t-centralen) och vad jag har hört Àr det den mest igelkottpÄlÀsta veterinÀrkliniken i Stockholm! :)
#1: Jag har ocksÄ hört!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna pÄ nÄgon av mina lÄtar -
âJag Ă€r en liten bajskorvâ pĂ„ Spotify]
Tack sÄ mycket. Hade aldrig hört talas om det stÀllet eftersom alla veterinÀrer jag ringt till rekommenderade Roslagstull djurklinik och sa att det var det enda stÀllet som fanns i stockholmsomrÄdet som tog emot igelkottar.
#3 Jag rekommenderar Doctrivet alla dagar i veckan. Skulle verkligen inte Äka till Roslagstulls djurklinik annat Àn i nödfall, har hört alldeles för mycket dÄligt om dem. Ex behandlingar som inte behövs och dyl för att dra in mer pengar. I lÀnken finns lite information: http://kattfamiljen.se/blog/skandal-riskkapital-koper-upp-veterinarklinikerdjursjukhus/
Jag som bor i norra delen av sthlm har nÀrmast till Roslagstull, var dÀr och gjorde en liten koll pÄ min tjej nÀr hon var 1 Är och alla var vÀldigt trevliga och kunniga om igelkottar. Sen om dom drar in extra pengar, ingen aning, jag kan bara sÀga att dom har mitt förtroende nÀr de kommer till igelkottar :)
Annars vet jag att de finns en tjej i Ă
kersberga som Àven tar emot igelkottar =)