Annons:
Etikettpresentation
Läst 1409 ggr
JessikaFlacke
2017-11-02 17:16

Ny Sajtvärd

Hej på er,

Jessika heter jag och är 23 år, bor i Stockholm med sambo och två igelkottspojkar - Nitro & Quattro. Jag har tagit över som ny Sajtvärd här på Igekott iFokus.

Den senaste tiden har det varit ganska lugnt  här på sidan men jag ska göra mitt bästa för att liva upp det igen!
Jag är i full gång med att utveckla sidan, göra om och förnya i förhoppningen att fler ska hitta hit/tillbaka.

Kort om mig,
Jessika heter jag som skrivet ovan, 23 år gammal och bor i södra Stockholm med sambon Ulf (24 år) och våra två kottepojkar Nitro (1 år) & Quattro (6 mån).
Igelkottintresset startade för runt 5 år sedan och hösten 2013 flyttade vår första kotte Warlow in.
Jag arbetar som RLC-Operatör på Polisens Ledningscentral och min sambo är elektriker. Utöver vårt igelkottintresse så har vi ett gemensamt bilintresse och åker land & rike runt på div olika bilträffar, utställningar och andra event.

Jag hoppas att ni får det trevligt här på Igelkott!

Har ni frågor, funderingar eller förslag på vad vi skulle kunna göra för kul här så hör av er Ler

  • Redigerat 2020-12-18 12:33 av JessikaFlacke
Annons:
Aleya
2017-12-01 08:48
#1

Välkommen. Jag råkade trilla in här via senaste inlägg. Jag kom på en artikel jag skulle önska fanns. Och det är en om hur man sköter/skaffar och pysslar om en kotte. För jag skulle vara sugen då jag älskar kottar (var en sådan där dum unge som skulle klappa våra svenska kottar och fick taggar i handen konstant och till följd av det infektioner där taggen satt) men jag känner att jag vet nada om dessa underbara djur och att det känns svårt att få en samlad bra bild av att äga en kotte. Det är nått jag önskar. För jag känner att jag vill lära mig mer. Men jag hittar inget bra ställe att lära mig från. :)

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Angelica Hallberg
2017-12-02 20:06
#2

det kommer du sköta bra Jessika :)

JessikaFlacke
2017-12-15 14:42
#3

#1 Tack, och välkommen hit! Kul att du tar upp det, för precis som du säger är det svårt att hitta info om kottar, hur man tar hand om dom och hur det är att leva tillsammans med dom. En sådan artikel går absolut att lösa. Jag ska försöka se till att ordna med det nu under helgen ☺

Aleya
2017-12-15 15:05
#4

##3 spännande att läsa. Kommer hålla koll

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: