Annons:
Etikettköp-sälj-och-efterlyses
Läst 1640 ggr
Alwyn
2017-03-22 13:31

(S) Tenrec

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ser mig om efter ett potentiellt nytt hem åt min tenrec Tente. 

Han är den enda av sitt slag i Sverige och har stulit mitt hjärta. På grund av kommande flytt inser jag att jag troligtvis inte kommer att kunna ge honom den plats och miljö han behöver i nästa hem.

Jag har höga krav på köparen: Du ska ha läst på om arten i länken jag bifogar. Du talar antingen svenska eller engelska väl. Du har plats, tid och stort intresse. Det gäller att man kan ha kvar honom för resten av hans liv, de kan bli runt 10 år gamla.

Jag kräver att vi har fortsatt kontakt och att jag får följa hur det går med honom. Självklart erbjuder jag nya hemmet mycket stöd och hjälp.

Om du känner att du skulle kunna ge Tente vad han behöver så hör av dig och berätta mer om vad du har att erbjuda honom. Vi finns i Knivsta.
Pris: 4000:-

https://knivstaetologen.wordpress.com/2017/03/22/vanlig-tanrek/

Annons:
JessikaFlacke
2017-03-22 14:52
#1

Wow, så häftig han är! Satte genast igång med läsningen. Han ser verkligen inte ut som de "vanliga" tenrecs vi har i Sverige. Måste höra med sambon, och även läsa på en hel del. Du får gärna informera här om du hittar ett nytt hem åt honom!

Alwyn
2017-03-22 17:15
#2

#1 ja han är fantastisk! Himla snäll och mysig också som uppskattar att gosa in sitt långa tryne i armvecket när man gosar med honom ❤️

Alwyn
2017-04-19 17:28
#3

Han får stanna 😃

Upp till toppen
Annons: