Annons:
Etikettafrikansk-pygme-igelkott
Läst 1200 ggr
Amieligu
1/20/16, 10:21 PM

Snugglesafe

Ni som har snugglesafes, har era såna blivit liksom knöliga? När dom var nya så var dom ju liksom platt och fin, mina har börjat bli knöliga och är rädd att något ska hända liksom :/ min kotte älskar verkligen dessa så vill inte sluta använda dom pga jag är rädd.

Annons:
Angelica Hallberg
1/23/16, 7:54 AM
#1

Är de knöliga skulle jag byta ut dem De kan börja läcka o det kan bli skador.

Amieligu
1/23/16, 6:46 PM
#2

Har haft dom i ca 1½ månad så det känns inte direkt som att jag vill byta ut dom så ofta. Ibland blir det som en knöl på dom och ibland är den inte där alls. Kollar alltid noga på dom ifall det syns någon spricka eller dyl, då jag läst att de kan spricka osv.

AnnsofieW
1/31/16, 4:38 AM
#3

Jag har haft min i 4 månader och aldrig sett något sådant på den så kanske är bra om du byter ut den. Dem ska hålla betydligt längre. Du värmer den inte för länge? :)

Amieligu
1/31/16, 8:22 AM
#4

Kan ha hänt att dom blivit värmd förlänge 1-2 gånger när sambon värmde på dom första gångerna han värmde dom, men dom funkar än och inte sett några sprickor eller dylikt. Kollar dom varje gång nu så det inte är några sprickor :) Men ska skicka efter nya har jag tänkt.

emmafelicia
2/3/16, 6:54 PM
#5

Båda mina är lite ojämna typ, men har inte haft problem med någon av dem, och jag har haft dem sedan oktober 2014, och de har använts varje dag sedan dess. Vill inte garantera att det inte är någon fara, men är de nya ska du nog inte behöva oroa dig. Jag kör dem på medelhög effekt i cirka 4 minuter. Har dock också tänkt köpa nya snart.

// Felicia - Sajtvärd på Igelkott i Fokus.

susann87
4/17/16, 3:27 PM
#6

Aldrig hört talas om dem, vad är det å hur funkar dem.

Annons:
Amieligu
5/1/16, 9:41 PM
#7

Värmedyna/platta gjord på giftfria material, som man värmer i micron :) värmen håller upp till 9-10h.

Upp till toppen
Annons: