Annons:
Etikettträff-utställning-och-mässa
Läst 1833 ggr
Heidi
7/27/15, 2:08 PM

Vill du åka med till Hamm mässan?

Den 11e september åker vi till djurmässan i Hamm i Tyskland. Mässan pågår under 12e sep. Vi sover över till den 13e åker då hem mot Sverige igen. Det finns plats i bilen för två stycken till personer som vill åka till Hamm. Vi har Volvo V70 kombi så plats finns för packning och djur.

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

Annons:
EliinWedin
7/28/15, 3:52 PM
#1

vart kan man läsa mera om mässan ? :)

Heidi
7/29/15, 1:18 AM
#2

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

Alwyn
7/29/15, 7:32 PM
#3

Åh jag kanske vill. Vad kostar resa och inträde?

[Blue_Lugia]
7/29/15, 7:45 PM
#4

Var övernattas det?

Heidi
7/29/15, 9:16 PM
#5

#3

Bensin ca 2000 kr var om vi blir fyra som delar. Inträde 100 kr. Hotell vet jag inte än. Har inte bokat nått. Den kostnaden tillkommer så klart också.

#4 Det är upp till var och en men jag kan självklart boka bara jag får pengar att betala med. Något rätt nära tänkte jag.

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

Heidi
7/30/15, 3:17 AM
#6

Hahaha jag har räknat tokfel. Sambon sa att bensinen går på ca 800 kr var om vi är fyra. Kikade på hotell. Ca 1500 kr för två nätter och två personer.

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

Annons:
Alwyn
7/30/15, 10:33 AM
#7

Haha jag tänkte oj vad dyrt! Hm så nu att det bara gäller terrariedjur. Vore det även andra djur skulle jag gärna hänga på men känner mig inte så reptilgalen just nu hehe.

[Blue_Lugia]
7/30/15, 10:38 AM
#8

Jag skulle också gärna vara intresserad,men frågan är om jag får tag på en hundvakt till dess…

Heidi
7/30/15, 2:07 PM
#9

#7 Det är inte bara reptiler. De däggdjur oxå. Mycket exotiskt.

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

Heidi
7/30/15, 2:08 PM
#10

#8 Hojta till om du hittar hundvakt. Nu finns en plats kvar. Klarar din hund att va med katter kanske min syrra kan passa den? Hon ska bo hos mina katter med sin katt medans vi är i Tyskland.

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

[Blue_Lugia]
7/30/15, 2:14 PM
#11

#10 Han är snäll men väldigt nyfiken på han inte är van med, så det beror snarare om katterna orkar med honom i så fall. ;) Han är ett litet energiknippe till och från.

Heidi
7/30/15, 3:23 PM
#12

#10

Vad är han för ras? Mina katter kan vifta i från men klipper så klart klorna på dom isf. Men snälla hundar funkar dom med. 

Har du kompostgaller kan man ju dela av lite så katterna kan gå i från. Måste dock fråga min syrra också. Hon vill nog isf ha en liten slant för hjälpen.

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

[Blue_Lugia]
7/30/15, 3:34 PM
#13

#12 Tack för erbjudandet ändå. :)

 Han är en sheltie, han kan dock bli lite "rastlös" på nya ställen och börja gnälla högt, det ska liksom hända något så detär väl en nackdel men han är 6 år så det är inget valpigt eller så, utan det är lite så han är…

Jag kan höra med folk jag känner också om dom inte jobbar för mycket.

Annons:
[Blue_Lugia]
8/7/15, 9:00 PM
#14

Jag lämnar över "min" plats till någon annan som ev är intresserad då ingen har möjlighet att ställa upp som hundvakt i september. Hade varit roligt att hänga med såklart, men djuren går före!

Heidi
8/9/15, 3:29 AM
#15

En plats finns ledig!

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

Upp till toppen
Annons: