Annons:
Etikettleksaker-och-aktivering
Läst 1638 ggr
Heidi
5/22/15, 3:49 PM

Falsk marknadsföring!

Mätte precis mitt hjul från reptilgrottan och det var inte alls 30 cm i diameter som det skulle vara utan 27 cm. Väldigt tråkigt tycker jag då eftersom de igelkotten som får betala i slutändan med problem i kroppen.. Jag tänkte beställa hem ett Carolina storm wheel som ska va ca 35 cm i diameter. Om inte någon har till salu? Funderar på om frakten skulle bli billigare om vi är fler som beställer tillsammans.

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

Annons:
Marielle5555
5/22/15, 8:11 PM
#1

Vi har ett hjul från Carolina storm och det funkar jätte bra

emmafelicia
5/23/15, 12:10 AM
#2

Hade också gärna köpt ett sådant då mitt hjul från reptilgrottan sluttar så att min kotte glider ut..

// Felicia - Sajtvärd på Igelkott i Fokus.

lilljaeger
5/24/15, 7:59 PM
#3

Jag köpte oxå ett från reptilgrottan efter att läst om det här, blev sjukt besviken. Och Decibel hatar sitt nya hjul =/ 
Om du bestället från Carolina storm och de blir billigare med frakt är jag gärna med och delar =)

Heidi
5/24/15, 9:19 PM
#4

#2

Skulle gjort retur på det !

#3 Vad är det för fel på din? Gör retur du också?

Ska kika på frakt och tull ang Carolina storm wheel. Återkommer 🙂

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

Heidi
5/24/15, 9:35 PM
#5

Här kommer kostnaden:

  • Beställer man fyra hjul så skulle det kosta oss ca 417 kr var. Man betalar ingen tull upp till 1400 kr värde på varan. Vårt går dock över det med frakten men man kan alltid be dom märka det som gåva så borde de isf gå igenom tullen.

    Men varans värde är strax över 800 kr utan frakt så om hon inte räknar in frakten så blir det ingen tull heller. 🙂

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

emmafelicia
5/24/15, 10:57 PM
#6

Jag har hittat en lösning så att jag kan bygga om hjulet från reptilgrottan, genom att köpa ett annat hjul (som är 30,5 cm i diameter, men har ett mycket dåligt stativ) så jag liksom byter ut själva plasthjulet. Det gör det lite billigare för mig än att köpa ett helt nytt hjul! Får leka händig med pappsen haha :)

// Felicia - Sajtvärd på Igelkott i Fokus.

Annons:
lilljaeger
5/25/15, 10:53 PM
#7

Mitt Stativ är också en stor besvikelse, och de snurrar rätt dålig. Samtidigt som de sluttar så pass så Decibel bara glider ur.  De är inte 30 cm som de står på reptilgrottan och de står Muesli över halva hjulet :p 

Jag är fortfarande intresserad av ett Caroline Storm Wheel om de blir beställning  =)

emmafelicia
5/25/15, 11:01 PM
#8

#7 Då har vi samma, har också den där texten på mitt hjul, och det sluttar MASSOR!

// Felicia - Sajtvärd på Igelkott i Fokus.

Heidi
5/25/15, 11:34 PM
#9

#7 Fy va tråkigt att de var så dåligt!! Mitt sluttar inte men den är tyvärr mindre än 30 cm. Ska kika me de på facebook gruppen oxå vilka som vill vara med o beställa så återkommer jag igen med exakt kostnad. När jag vet hur många som vill ha så får ni betala mig så beställer jag.

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

Upp till toppen
Annons: