Annons:
Etikettköp-sälj-och-efterlyses
Läst 2164 ggr
MCF
3/1/15, 8:34 PM

Omplacering igelkottspojke

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Det är med stor sorg i hjärtat som jag tyvärr måste omplacera min lilla kille på grund av en längre utlandspraktik.

Folke föddes i oktober 2014, så han är alltså ca 5 månader gammal. Han är född i Stockholm men jag fick tyvärr ingen stamtavla från uppfödaren. 

Folke är en fantastiskt charmig liten krabat som är lite skygg precis när man lyfter upp honom, men tar inte lång tid på sig för att lugna ner sig och vilja upptäcka allt runt i kring sig. Jag vill att han ska komma till ett hem där han får mycket kärlek och till någon som vill lägga mycket tid och tålamod på honom och som är van eller mycket påläst om igelkottar.

Med Folke kommer alla hans tillbehör så som:
2 fleecefiltar
1 smådjurshage 
2 mat-/vattenskålar
1 springhjul med medföljande toalettlåda, det som syns på ena bilden, vilket är importerat från USA och specialbyggt för igelkottar då dessa behöver ett hjul med en diameter om minst 30cm
1 handduk, hans snuttefilt!
1 Folkes lilla hus som han gärna sover i
…och den mat han har om man vill, har några oöppnade förpackningar + hans godis (frystorkade mjölmaskar)

Pris: Jag tänker mig 1500:- och då självklart inkluderat alla tillbehör, men viktigast är att Folke får ett bra hem, så priset kan diskuteras.

Plats: Stockholm

Kontakt: Maila! camilla@jaderlund.se 

Har ni några frågor så är det bara att maila :) //Camilla & Folke

Annons:
vanssvega
3/18/15, 12:46 AM
#1

Jätte fin liten igelkottspojke, min är själv 5 månader gammal ungefär. Hoppas du hittar ett kärleksfullt hem till honom, hade gärna tagit emot honom om jag kände att jag klarade av två kottar i taget..

cajsa fluff muff
4/5/15, 8:58 AM
#2

Har du kvar honom?

Kan du maila mig! Cajsa.l@hotmail.cm 🌺

MCF
4/6/15, 8:18 PM
#3

Folke har kommit till ett nytt kärleksfullt hem nu :)

Heidi
4/7/15, 12:48 AM
#4

Då låser jag tråden.

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: