Annons:
Etikettboende-och-trivsel
Läst 1482 ggr
wilma.lindberg
2014-11-23 15:03

Vilket burmaterial

Hej! Jag undrar va ni använder för bottenmaterial till era öppna burar till igelkottarna:) Med vänlig hälsning, Wilma

Annons:
EllinorNera
2014-11-23 17:52
#1

Har ingen bur riktigt då den inte får plats under terrariet(som står på halvmeterhöga ben) där vi vill ha henne men har en liten låda som jag har spån i (som hon valt att använda som toalett) och utanför har jag lagt en badrumsmatta som är inlindad i en fleecefilt där hon har ett litet bo och mat och vattenskål, värmematta och sandbad etc :)

EllinorNera
2014-11-23 17:52
#2

Har ingen bur riktigt då den inte får plats under terrariet(som står på halvmeterhöga ben) där vi vill ha henne men har en liten låda som jag har spån i (som hon valt att använda som toalett) och utanför har jag lagt en badrumsmatta som är inlindad i en fleecefilt där hon har ett litet bo och mat och vattenskål, värmematta och sandbad etc :)

wilma.lindberg
2014-11-24 15:01
#3

Okej tack :) jag köpte alspån och hoppas hon gillar det :)

Tina-A
2014-11-24 15:50
#4

Jag gillar inte spån för det fastnar i taggarna. Jag har toalätt men bara 1 gillar det, de andra ligger i chinchillasanden eller på filtar.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

EllinorNera
2014-11-24 19:30
#5

Min igelkott ligger inte i spånet och hon rullar inte där heller, hon kissar och bajsar endast i det då hon inte vill bajsa i sanden för att hon älskar att rulla i den. Innan vi testade spån och en låda med tak så bajsade hon i alla hörn och rör hon har. Så det är nog jätte olika från kotte till kotte. Det bästa är verkligen att testa sig fram :)

Angelica Hallberg
2014-11-25 06:40
#6

Vi har care fresh. . Verkligen hur bra som helst

Annons:
Upp till toppen
Annons: