Annons:
Etikettleksaker-och-aktivering
Läst 2151 ggr
Seerose
9/9/14, 8:22 PM

Förstår inte hjulet

Kiwi har nu haft det nya hjulet från Reptilgrottan i sin bur i tre nätter. Hon verkar dock inte ha använt det en enda gång. Hon vägrar att springa i hjul när jag tittar på och därför funkar det inte att lyfta upp henne i det. 

Kan det vara så att hon inte kommer upp, det är lite högre och glattare än det andra? Eller har hon helt enkelt bara inte förstått? Vad tror ni?

Annons:
AvyogAlge
9/10/14, 7:01 PM
#1

Jeg tror ikke hun har forstået det endnu. Men det skal nok komme af sig selv. Giv det noget tid 🙂

kent
9/12/14, 4:26 PM
#2

Det kommer :) Är det for högt kan vi ändra det men jag tror det kommer

kent
9/12/14, 4:26 PM
#3

Det kommer :) Är det for högt kan vi ändra det men jag tror det kommer

Seerose
9/13/14, 12:25 AM
#4

Fortfarande ingen framgång. Det tråkiga är att hon dessutom har gått från att vara helt rumsren till att numera till och med gå på vardagsrumsmattan i samband med det här. Har nämligen haft en låda med sand under hjulet som hon alltid gått i, men den passade inte under det nya hjulet så jag fick göra en ny, större låda. Som hon tydligen inte gillar. Jag som längtat så efter att få ge henne ett nytt hjul :(

Seerose
9/16/14, 7:11 AM
#5

Inatt testade jag att ställa det gamla hjulet utanför buren, bara för att se vad som händer. Och givetvis har hon då genast sprungit i det. Ska jag ge upp det nya hjulet och ge henne det gamla igen?

Tina-A
9/16/14, 4:35 PM
#6

Jag skulle nog köra med det gamla igen, om det bidrar till att hon både håller sig på lådan och använder hjulet.. Alla gillar inte allt, det betyder inte att hjulet inte är bra utan en del föredrar olika grejer bara..!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Annons:
ilsebilse
9/24/14, 10:52 PM
#7

Kan du inte ha båda på olika ställen?

shimmer
10/1/14, 3:52 PM
#8

köpte också ett sånt hjul och hon har inte använt det än :/

Upp till toppen
Annons: