Annons:
Etikettallmänt
Läst 594 ggr
Binajis
8/14/14, 12:38 PM

Visa upp kotte på marknad

Hej!
Finns det några entusiaster i Västernorrland här inne?
Jag är på jakt efter någon som vill visa upp sin/sina kottar på Selånger marknad i helgen. Det är inget betalt utan bara för skojs skull och ett gyllene tillfälle att sprida kunskap om dessa djur. Man har helt fria händer på hur mycket kontakt djuren ska ha med människor osv. Jag förstår att de inte är så jättesociala och att man kan fundera på om det är lämpligt att visa upp dom på en marknad i Barnbyn. Är inte så insatt i hur igelkottar är, men om någon där ute har en social, världsvan kotte och vill lära folk om hur man bäst tar hand om dom så är det här som sagt ett kanontillfälle! :) Andra tips på vad man kan visa upp för djur mottages tacksamt. Själv står jag för kaniner och marsvin.

Är du intresserad av att stå med mig så kan du höra av dig till mig via mejl binajis_@Hotmail.com eller PM här på iFokus.

Tack på förhand! :)

Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

http://www.freewebs.com/binajismarsvin

Annons:
Heidi
8/14/14, 1:44 PM
#1

Tänk på att igelkottarna kräver 20 kvm även när det ska visas upp. Vi försöker få JBV att ändra detta men de är inte så samarbetsvilliga.

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

Binajis
8/14/14, 1:47 PM
#2

Oj, det var bra information. Då sprack det… På sätt och vis är det väl en bra lag, men aj vad svårt det blir att visa upp såna här gånger. Hur det än är, så är det ett otroligt tacksamt sätt att nå ut till allmänheten. Tack för upplysningen! :)

Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

http://www.freewebs.com/binajismarsvin

Upp till toppen
Annons: