Annons:
Etikettköp-sälj-och-efterlyses
Läst 2242 ggr
Nibirux4
2014-07-21 15:46

Omplacering: Nix (hona)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

På grund av ändrade boendeförhållanden som jag inte kan råda över kan jag inte längre ta hand om Nix.

Hon är lite drygt 1 år gammal och albino. Född i maj 2013. Hennes uppfödare bor i Falun och heter Susanne. Stamtavla har jag dessvärre ingen koll på men vet att ingen inavel har skett hos uppfödaren.

Mycket fin liten tjej som är mycket morgontrött och grinig, men hur pigg som helst om natten (som sig bör). Älskar tunnlar, rör och mörka hålor. Nix trivs rätt bra ihop med andra djur - om hon får välja själv när hon vill umgås, annars kan hon bli lite småsur, enstöring som hon är :)

Den som väljer att ta hand om Nixi Pixi får med sig alla hennes saker - rör, lådor, transportbur, filtar m.m samt mat som räcker ett längre tag.

Pris för henne: 1000 kr

Finns i Borlänge men kan transporteras ner mot Stockholmsområdet eller i närområdet i Dalarna.

Om frågor finns kan ni skriva här eller kontakta mig på:
070 781 74 27

/ Nibirux4 (Olivia)

PS. Om annonsen inte uppfyller annonsreglerna så får ni gärna höra av er till mig och berätta vad som ska göras annorlunda :)

Annons:
JessikaFlacke
2014-07-21 17:32
#1

En vän till mig är väldigt intresserad! Ger ditt nummer till honom, hoppas det är OK? Annars är hans mailadress danijel.wallenborg@me.com

Nibirux4
2014-07-21 17:39
#2

Det går jättebra, det är bara att ge honom numret :) kan alltid höra av mig till honom ikväll om jag inte hör något mer sen.

[Blue_Lugia]
2015-05-23 13:57
#3

Blev hon såld?

JessikaFlacke
2015-05-24 23:26
#4

#3 Japp hon blev såld ☺

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: