Annons:
Etikettleksaker-och-aktivering
Läst 2275 ggr
shimmer
2014-06-12 19:42

Var kan man köpa hjul?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag fick hem min lilla kotte på 8 veckor i söndags och har letat efter ett springhjul. Vet någon var i Stockholm eller på internet (helst svensk hemsida) man kan köpa vanliga springhjul på 30 cm? Alltså inte ett flying saucer-hjul, då ett "vanligt" skulle vara vara mycket mer praktiskt att ha i rummet. 

Här får ni en bild på henne som togs idag :)

Annons:
AlexanderWG
2014-06-13 08:19
#1

Vilken sötnos! Jag köpte min i affären SoFor pets, en underbar på Medborgarplatsen! Den finns inte i butik men dom beställer den åt dog och du har den inom några dagar. Landets bästa butik, grymt kunnig och trevlig personal!

i fokus
2014-06-13 11:04
#2

Detta är ingen svensk sida dock, men hjulen ser riktigt bra ut! Googlade lite och hittade denna:

Klicka här!

Catchoo
2014-06-13 16:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Har ingen kotte (än… *tittar längtansfyllt på min blivande sambo i ögongodistråden*) men jag har ett hjul från carolina stormwheels som nämns i #2, och det verkar bra (och TYST!!) vid testsnurrande. Skaffade också ett hjul från hogwheels.co.uk, och de verkar också stabila och tysta. Dem kan man f ö också få med "odometer" (nah, jag vet inte heller…) så man kan se hur långt Kotte joggat under natten. Båda mina hjul är alltså (än så länge) oanvända men verkar väldigt bra, och båda levererades inom en vecka efter beställning. Däremot är frakten en smärtsam upplevelse - går på ett par hundra kronor… Fast från hogwheels får du då också ett paket med en påstämplad kotte-bild, vilket nästan göt det värt det… =)

shimmer
2014-06-13 22:29
#4

Tack så mycket för svar allihopa!

Heidi
2014-06-14 13:07
#5

En bekant till mig ska antagligen snart börja sälja kottehjul i sin webbshop. Jag ska dock få testa hjulet på mina kottar först. 

Kan håla dig uppdaterad om när han börjar sälja dessa. Tror de sker rätt snart.

De nämligen ingen panik med hjul till en så liten kotte. Supersöt kotte 😘

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

shimmer
2014-06-16 23:06
#6

#5 okej vilket bra initiativ! :) tack så mycket för svar!

Annons:
Upp till toppen
Annons: