Annons:
Etikettförening-stamtavla-och-register
Läst 3077 ggr
Heidi
2014-02-26 00:19

Regga din igelkott i Sveriges Tamigelkottförening!

I Sveriges Tamigelkottförening kan du regga din igelkott. Här hittar du formuläret!

Denna information är det BARA vi i styrelsen som har tillgång till och i enlighet med personuppgiftslagen (PUL) kommer personuppgifter inte spridas. 

//Heidi Purmonen

Ordförande i Sveriges Tamigelkottförening

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

  • Redigerat 2020-12-18 12:34 av JessikaFlacke
Annons:
Seerose
2014-02-26 07:34
#1

Igelkottens fullständiga namn – är det bara uppfödarnamnet eller även det man kallar den för?

Heidi
2014-02-26 10:12
#2

Du kan skriva med både och, men bara så man förstår vad som är smeknamn. :-)

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

DuMittKonstverk
2014-03-18 21:03
#3

Hade varit rätt coolt om man senare kunde söka upp syskon (alltså utan adressuppgifter osv) bara för att se vilka dem är och så!

Leffe 2013-08-17 <3 http://konstverk.blogg.se

henrik90k
2014-04-05 16:50
#4

Är bara lite nyfiken, hur många igelkottar har blivit registrerade? :-)

Konkolia
2014-05-05 20:41
#5

Kottar är verkligen störtsköna😍😍😍 Men det är svårt att greppa att en så liten kärlekskorv kan bajsa såååå mycket….. Pammi är en liten livsnjutare som helst äter dygnet runt…. Om hon får välja…. Kanske därav allt bajsande…. Nu har hon tom börjat sno gamnelkottens käk…. Haha hennes smeknamn har blivit mammas lilla pammipruttikorv😜

mc83
2014-11-13 21:10
#6

Hejsan Heidi! Jag försökte precis regga min igelkott Taggis på Sveriges Tamigelkottförening. Hur kan man se om en igelkott är reggad där redan eller inte?? Två av mina kottar har jag tagit hand om efter när folk inte har haft tid längre med de dvs de var vuxna när de kom till mig. Hur vet man om registreringen gått igenom? Lite frågor jag har…

Annons:
Heidi
2015-01-14 20:39
#7

#6

Hej!

Man kan kolla om ens igelkott redan är reggad genom att maila oss uppgifter så kikar vi på det.

Vi brukar svara med ett litet mail när man reggat sin kotte. Har du inte fått det kan du prova att regga igen.

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

Upp till toppen
Annons: