Annons:
Etikettallmänt
Läst 1087 ggr
Heidi
2014-02-19 23:14

Någon som har kontakt?

För nån dag sen mailade jag förre sajtvärden Mikaela som startade namninsamlingen till förändrade ytkrav för igelkottar dvs att få över dom på sällskapsdjursregler ist för djurparksregler. 

Jag har inte fått något svar än så jag tänkte kika om de någon här som har kontakt med henne och kan fråga om hon har någon plan för namninsamlingen? När är det tänkt att den ska lämnas till jordbruksverket om den ska det?

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

Annons:
mollylinn
2014-02-20 10:22
#1

Det är väl samma Mikaela som föder upp igelkottar och som jag fick Pixi från? Isåfall har jag hennes nummer, om du vill ha det. :)

Heidi
2014-02-20 11:12
#2

Om du har en mail som hon går att nås på fungerar det också bra.

Får jag inget svar tar jag helt enkelt bort namninsamlingen.

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

lilljaeger
2014-02-21 00:17
#3

Hon har ju sin sida http://www.blueberryhedgehogs.net Och sen sin mail som e kopplad till sidan Bluehedgies@live.se = ) Hon är väl inte inne varje dag men testa :)

Heidi
2014-02-21 00:19
#4

#3

Den mailen jag mailade, då väntar jag ett tag till och ser om jag får svar. 

En av tankarna med föreningen är att driva denna fråga som förening och då kanske vi startar en ny namninsamling om denna inte är tänkt att användas längre. Men jag inväntar svar så får vi se 🙂

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

choiicho
2014-02-21 13:44
#5

Hon har inte uppdaterat den hemsidan sen typ i juli förra året. :( 

Och det står på hemsidan att dem skulle få ett till barn i september. Så dem är nog lite upptagna med det. 😃Men vi hoppas att du får svar!

mollylinn
2014-02-21 17:34
#6

Jag har bara den mailadress som står ovan, men säg till om du vill ha mobilnumret.

Annons:
UlrikaD
2014-02-21 18:59
#7

Mikaela finns på fb annars. Mikaela Berg, Göteborg
Hon finns även i gruppen afrikansk pygméigelkott. Kanske får snabbare svar där.

Heidi
2014-02-21 19:09
#8

#7 

Vill hon inte svara på mailet så tar jag helt enkelt bort namninsamlingen ur menyn. Skulle jag få svar senare att den är aktuell så fäster jag bara tillbaka den 🙂 Ger det några dagar till dock.

Vill hålla min facebook privat.

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

UlrikaD
2014-02-21 19:21
#9

Många har ju även sin uppfödning på fb, inte bara sin privata sida.

Heidi
2014-02-21 19:22
#10

#9

Jo men ska jag kontakta henne måste jag väl använda min privata inloggning? Oftast syns inte meddelande om man inte lägger till folk. 

De väl inte så svårt att svara på ett mail om man vill?  🙂

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

Heidi
2014-02-21 19:24
#11

Jag har gilla sida där jag delar uppfödningsgrejer men tror inte jag kan kontakta folk via den för jag loggar in på min privata för att komma åt sidan.

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

UlrikaD
2014-02-21 19:57
#12

Jag vet inte hur det funkar, har bara sett att många har både privat samt en från uppfödningen. Antog att man kunde skicka från båda. Men det kanske man inte kan.
Tänkte mest ifall mailandressen var inaktuell. Men då var mitt tips slut där;)

ssihn94
2014-03-06 11:08
#13

Hennes mejl har krånglat tidigare i vår och gör antagligen fortfarande om du inte fått svar så försök smsa eller liknande du :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: