Annons:
Etikettköp-sälj-och-efterlyses
Läst 1296 ggr
hallonte
2014-01-19 18:27

Omplacering i Umeå.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har efter väldigt mycket grubbel insett att jag inte kommer kunna ha kvar min Baltasar längre, och därför söker jag nu efter någon som vill överta honom (pga dåligt samvete och hans tidiga historia är pris inte viktigt, alls, utan mitt absoluta fokus är att han får komma till någon som är kunnig och som har möjlighet att ge honom det han behöver). Jag och min nuvarande pojkvän ska nämligen flytta isär, vilket kommer att leda till att jag kommer bo i ett studentrum (som är på tok för kallt och för litet för en liten kotte), och därför finns det verkligen ingenting annat att göra än att inse att det inte kommer fungera att ha kvar honom. Jag avskyr verkligen att behöva lämna iväg honom, men samtidigt så vet jag att jag inte kommer kunna ge honom det han behöver senare. :(
Baltasar finns hur som helst i Umeå, är född den 18 augusti 2013 och hämtad i Skutskär utanför Gävle (jag har haft kontakt med uppfödaren så har hennes kontaktuppgifter ifall de skulle behövas). Kasta iväg ett mail om du är intresserad; cestquedevivre@hotmail.com, och ja.. Jag hoppas verkligen att det finns någon därute som vill och kan ta hand om honom!

Stamtavla finns ej.

Annons:
Heidi
2014-01-19 23:44
#1

Hej, 

Jag vill gärna att man följer annonsreglerna och annonsmallen. Du hade dock fått med allt utom information ang om det finns stamtavla eller ej så låter annonsen vara kvar men PMa mig gärna ang om han har stamtavla eller ej så lägger jag till det.

Hoppas du hittar ett toppenhem till sötnosen!

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

magganhm
2014-04-30 12:58
#2

Är han kvar?

JessikaFlacke
2014-05-02 10:57
#3

#2
Tyvärr inte, han har fått somna in :-(

Heidi
2014-05-02 23:29
#4

Tråkigt att höra att han somnat in 😕

Låser tråden då den inte är aktuell längre.

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: