Annons:
Etikettafrikansk-pygme-igelkott
Läst 1072 ggr
APPLECHEEK
2014-01-10 21:12

Kärlek

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänk att så mycket känslor kan få plats i ett sånt litet djur. Jag tror fullt ut på att man verkligen kan se och känna hur sitt djur mår. Häromdagen kom inte jag hem. Jag låg på SöS. Hur som helst. Min rumskompis tog hand om Bill. Han hade kollat runt fundersamt hela kvällen och inte velat bajsa. Så kom jag hem dagen efter. Han var sååååå arg på mig. Han tittade på mig som om han sa "tror du att du kan komma tillbaka nu!". Han var arg och vet mig o fingret så fort jag tittade bort och inte gav honom uppmärksamhet. Jag ställde ner honom o buren och då kollade han upp på mig som "gav du upp redan". Jag lämnade honom ifred. Senare tog jag upp honom igen. Han klättrare upp på mitt ansikte och slickade överallt. Han la sig så jag kunde pussa på hans mage. Han gnuggade nosen emot mig. La sig nära nära. Och så höll han på till det var dags att röja. Det kom också rejält mycket bajs, ser det som "välkommen hem"-presenten. Idag är saker lite mer annorlunda. Mer om det i annat inlägg! /// Lala

Annons:
Seerose
2014-01-11 00:07
#1

Häftigt att de kan vara sådana!

Heidi
2014-01-11 00:13
#2

Djuren känner vad vi förmedlar och jag är säker på att Bill känner sig otroligt älskad ❤️

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

Konkolia
2014-01-11 00:17
#3

Ja det förvånade mig! Att det är såååå mycket personlighet å humör i en sån liten skit😜 Pammi min lillaskrutt sover gott i min sportbehå nu❤ Medans Florence är som en liten kaktus som helst vill vara ifred😬 (Kan iof ha mycket att göra med hennes bakgrund😔

Angelica Hallberg
2014-01-11 10:41
#4

Men jösses va sött att han pussar dig i ansiktet hihi

i fokus
2014-01-11 21:18
#5

Åååh!

Han har visst saknat dig :D

APPLECHEEK
2014-02-03 20:28
#6

#5 Ja jag tror det :) Det var så demonstrativt liksom! #4 Angelica Hallberg: Ja! Och det är så mysigt, men det krävdes kurs träning Men nu är det en grej. #3 Konkolia: Ja! Man blir genuint förvånad, att det finns så mycket där. Det gör ju att hjärtat bultar lite extra. Så du har 2 kottisar? #2 Heidi: Ja det är ju så, och det gör att man vill ge dom ännu mer kärlek, Det är ju så härligt! #1 Eerose: Det gör en varm!

  • Redigerat 2021-12-22 22:28 av Niklas
Annons:
Upp till toppen
Annons: