Annons:
Etikettträff-utställning-och-mässa
Läst 1420 ggr
Heidi
2014-01-05 23:34

Underbart kul på Husdjursmässan 2014 !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tyvärr inga kottar på husdjursmässan men vi har haft så underbart kul där kan jag säga. Jag står ju med mitt jobb Vimeddjur.se och vi delar monter med vår samarbetspartner Doctrivet Smådjursklinik som även är mässveterinär. Även en tjej som heter Felicia har hjälpt till vår monter med sina underbara hundar som är under utbildning för terapihund. 

Nästa år skulle jag vilja ha med kottar på mässan men skulle då behöva ha med lite folk härifrån som kan tänka sig att hjälpa till och kanske ta med sin kotte. 

Goa fina Tyson hjälpte oss att dela ut visitkort ❤️

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

Annons:
Heidi
2014-01-05 23:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Tyson gosar med veterinären Raad som är min kotteveterinär 🙂

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

Angelica Hallberg
2014-01-05 23:50
#2

kul :) det kan ju va kul att visa upp kottar på mässan, o säkert ganska uppskattat att titta på :) hör av dig om vi kan hjälpa till med o visa Mysan o kanske en till donna :) vill ju gärna ha en till tjej :)

Heidi
2014-01-05 23:54
#3

#2

Toppen att ni skulle kunna tänka er att komma till Husdjursmässan nästa år och ta med Mysan och eventuell till kotte. Jag kommer hojta till här igen om det blir aktuellt men ska hålla er i åtanke och hör av mig så fort jag vet hur allt blir. Ska nämna detta för projektledaren att vi är sugna på att ha kottar med 🙂

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

APPLECHEEK
2014-01-07 16:44
#4

Heidi: Kanske nått för Bil?

Heidi
2014-01-07 18:27
#5

#4 Absolut 🙂

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

Upp till toppen
Annons: