Annons:
Etikettafrikansk-pygme-igelkott
Läst 1069 ggr
igglis
2014-01-05 15:50

Piggnar på sig!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter allt strul och trassel som vi fick tack vare oseriös uppfödare av våran kotte så börjar våran finaste lilla Igor äntligen piggna till. För er som funderar på att köpa kotte så vill jag bara säga att köp från en seriös uppfödare!!! En uppfödare som kan ge dig tid och svara på frågor,berätta hur man tar hand om kotten och även kan garantera att din kotte ÄR FRISK!!! Jag har fått lärt mig mkt den hårda vägen… dvs att hela resan började med en väldigt risig och sjuk kotte! Tack gode gud att det finns så snälla människor här som hjälpt mig så mkt som dom bara kunnat! Nu är Igor som sagt på bättringsvägen igen :) Nu börjar jobbet om igen med att handskas med honom så han känner sig trygg! Tack alla berörda!

Annons:
madde75
2014-01-05 16:00
#1

Man tror ju att dom är seriösa när det utlovas stamtavla m.m . Skönt att höra att kotten är på bättrings väg…

igglis
2014-01-05 16:13
#2

Ja tyvärr tror man ju d3t… men trots allt strul som varit är jag glad att han hamnade hos oss som verkligen ville få honom frisk… till skillnad från uppfödaren. Men nu vet man vad man bör tänka på nästa gång i alla fall :)

Angelica Hallberg
2014-01-05 17:21
#3

skönt o höra att han är piggare. Vad var det för fel på han?

igglis
2014-01-05 22:06
#4

Han hade både mask och långt gången ringorm :(

Heidi
2014-01-05 23:04
#5

#0

Jag tycker verkligen synd om dig som fick en så dålig start med honom men är glad att du är en förnuftig och empatisk kottematte som gett honom den vård han behöver och hoppas allt bara blir till det bättre nu ❤️ Finns här om det dyker upp mer frågor eller funderingar.

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

Angelica Hallberg
2014-01-05 23:59
#6

usch…stackars liten :( om jag vore du så skulle jag be veterinären skriva intyg o sen anmäla "uppfödaren" för djurplågeri…såna ska inte ha djur…

Annons:
APPLECHEEK
2014-01-07 16:43
#7

Stakars liten. Beklagar verkligen. Bra att han piggnar till.

Upp till toppen
Annons: