Annons:
Etiketttävlingar
Läst 1280 ggr
i fokus
12/29/13, 9:09 PM

Månadens igelkott?

Jag har fått en liten idé som kanske skulle kunna vara kul här på sajten. Nämligen att ha som ''Månadens igelkott''! Du skickar in en bild på din igelkott med ett speciellt tema (Typ som Heidi's jultävling) och så har vi en jury som utser vinnaren varje månad. Så i januari kanske tema nyår, februari något relaterat till vintern och så vidare. Vi behöver såklart inte ha ett tema om ni inte tycker det, det kan ju vara valfritt tema också. Låter det som en rolig tävling? Skriv här nere vad ni tycker!

Annons:
Heidi
12/29/13, 10:42 PM
#1

Ja tävlingar är superkul 🙂Funderar bara lite hur ofta vi ska ha det, var ju inte supermånga som deltog i i jultävlingen men aktiviteten ökar hela tiden och nytt folk hittar hit så förhoppningsvis är fler med och deltar. Kan nog heller inte ha sponsrade produkter till varje månad utan då får det bli äran som vinst. Kanske en intervju med vinnaren. Har för mig det funnits något sånt här tidigare innan sajten blev oaktiv en period.

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

Angelica Hallberg
12/29/13, 11:35 PM
#2

Kul :)

lilljaeger
12/30/13, 2:05 AM
#3

Låter som en rolig grej :D!

i fokus
12/30/13, 11:27 AM
#4

#1

Ja, såklart då bara äran, så är tävlingen (för skojs skull)! :)
Jag tycker det var en bra idé med en intervju om man vinner, så att man får presentera sig! 

Det var ju lite synd att  sidan blev oaktiv, men nu har vi börjat få igång den och så kan vi starta med tävlingar regelbundet igen!

Kul att många gillade förslaget! :D

Angelica Hallberg
1/5/14, 5:31 PM
#5

blev det tema nyår för januari?

Heidi
1/5/14, 10:42 PM
#6

#5

Har du missat tävlingen? HÄR är den 😉

//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: