Annons:
Etikettoff-topic
Läst 846 ggr
zickan
2013-10-09 22:19

Rensa upp lite?

Lite tips till Medarbetare osv. Inte dags att rensa upp lite? Ser så tråkigt ut när man kolla in här.
Är jätte många låsta trådar som tar upp plats. Även lite oaktuella låsta trådar. Inte dags att ta bort påsktävlingen från 2011 som klistrad tråd påförstasidan?

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Annons:
SofiaLoow
2013-10-14 21:45
#1

Absolut är det dags för en rensning. Ansvariga för sidan sitter med en nyfödd bebis och har nog annat att tänka på för tillfället. Jag är Medarbetare men har inte en aning om hur man gör :/
Ska försöka ta reda på det :)

zickan
2013-10-14 22:59
#2

Vad skoj ännu en liten plutt :-). Grattis till henne och hoppas allt går bra.

Du går in på artiklar/inlägg. Klickar på redigera, klickar av rutan alltid synlig. Sedan spara :-)

Många låsta trådar gör ju att listan inlägg förminskas och det ser ut att vara mindre aktivitet än vad det är.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

mada0923
2013-10-15 08:21
#3

Åh andra sidan är jag väldigt glad för att det finns ett forum för oss med kotte … annars hittar jag bara kotte forum på Engelska

SofiaLoow
2013-10-16 22:33
#4

Nu har jag lyckats få bort lite nålade trådar. Tycker att resterande är intressanta att de ligger kvar. Jag ska försöka sätta mig någon kväll och lära mig lite hur det här fungerar.

#3 Ja visst är det fantastiskt att forumet finns. Tyvärr blir det lite lite aktivitet men vi får jobba på att hålla igång så vi får ha sidan kvar :)

Alla får gärna hjälpa till lite genom att skriva något ibland eller kanske lägga upp en söt kottebild :)

zickan
2013-10-17 00:08
#5

#4 redan stor skillnad :-). Ser mer inbjudande ut när det inte är massa oaktuella trådar som står låsta och tar upp plats.

Har inga kottar själv längre. Men gillar att sitta här och läsa. Hålla sig uppdaterad lite på vad som sker :-)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

SofiaLoow
2013-10-17 18:30
#6

Ja jag håller med, tyckte inte heller det såg så trevligt ut men jag visste faktiskt inte att jag satt med makten att kunna rensa :p

Du kanske har massa bra erfarenhet istället som du vill dela med dig av!:)

Annons:
Upp till toppen
Annons: