Annons:
Etikettboende-och-trivsel
Läst 4062 ggr
[Wildfires_]
2013-07-05 14:05

(S) Intresse för myspåse anpassad för igelkott?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Lisette heter jag! 

Jag syr under namnet "Fleecedreams" på facebook och jag syr och säljer inredning till alla sorters smådjur, som exempelvis pygméigelkott och marsvin. Vad jag har läst så måste igelkottar ha ställen i buren där den kan hålla sig varm eftersom den dör om det blir för kallt. Jag har nu på den senaste tiden börjat sy Diglett's eller "myspåsar" för just marsvin och igelkottar och ville nu höra runt härinne om det finns ett intresse för mina produkter :)  

Jag bifogar en bild på ett exempel på hur en diglett kan se ut hos mig och det är bara att höra av er om ni finner mina produkter intressanta. Andra saker jag syr är hyddor, tunnlar, puffar etc för smådjur! Mina tunnlar är väldigt uppskattade av marsvin och tror nog att pygméigelkottar skulle nog gilla dom också!  

Finns på facebook, sök på fleecedreams eller kontakta mig härinne eller via min mail fleecedreams@outlook.com för mer information! :)

Annons:
[Wildfires_]
2013-07-05 14:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Trycket på samma Diglett som ovanför!

[Wildfires_]
2013-07-05 14:07
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

En annan Diglett jag sytt till min honflock på 6 marsvin! :)

[Wildfires_]
2013-07-05 14:08
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

En beställning jag gjorde till en tjej som skulle skaffa två marsvin! En Hide and snugg (tunnel) och en diglett (myspåse)!

[Wildfires_]
2013-07-05 14:10
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Exempel på hur mina Hide and snuggs kan se ut! Syr även upp på beställning om jag inte har något i lager som passar dina önskemål!

[Wildfires_]
2013-07-05 14:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

En bild på hur myspåsen längst upp ser ut inuti också!

SofiaLoow
2013-07-07 23:08
#6

Det där ser ju riktigt mysigt ut. Om du vill vidareutveckla igelkottsvarianterna så kan jag tipsa om att de gärna vll ha det mörkt också, så en variant med "dörr" eller draperi eller liknande kan nog bli väldigt uppskattat :)

Annons:
[Wildfires_]
2013-07-08 12:00
#7

#6 Tack ska du ha! :) Funderade på att sy en vadderad kub med bara en ingång, skulle kanske funka för en igelkott? :)

SofiaLoow
2013-07-08 17:35
#8

Ja det kan nog vara något, mina kottar vill ha det mjukt, mörkt och lite trångt, inte jätte trångt såklart men ombonat liksom. :)

Upp till toppen
Annons: