Annons:
Etikettallmänt
Läst 1110 ggr
Jojjesp
12/10/12, 1:06 PM

Medlemmar?

Hejsan bara jag som terroriserar forumet igen men det slog mig 665 medlemmar på forumet men knappt några inlägg. är nyfiken om man kan se medlemmars aktivitetsstatus här inne alltså på igelkottsdelen ? Gissar att många är konton som inte används alls. Hur tycker dom aktiva på forumet att vi ska få igång disskutioner etc och få liv på sidan? Fan vad jag är tjatig men kottarna är på frammarsch, och vi bör vara med i täten för den utvecklingen. Med vänlig hälsning, J

Annons:
UlrikaD
12/10/12, 3:52 PM
#1

Det man kan se på medlemmars enskilda sidor är senaste aktivitet och senaste inlägg.

SofiaLoow
12/10/12, 10:36 PM
#2

Verkar finnas en del medlemmar som bara funderar på att skaffa kotte eller bara tycker det låter kul, känns också som de är de flitigaste på att skriva inlägg och ställa frågor, kul tycker jag!
Men det vore självklart ännu roligare om det fanns lite pågående trådar där vi som faktiskt har kotte delar med oss om våra dagligheter.

Ska jag säga som inte är jätte aktiv med att starta trådar… ;)

vinteralvan
12/11/12, 3:22 PM
#3

Jag tycker att det är onödigt många nålade trådar som t ex påsktävlingen, kan inte någon som är behörig rensa lite där. Vi får väl alla skärpa till oss och bli lite mer aktiva här och inte bara läsa utan faktiskt skriva också.

Jojjesp
12/12/12, 12:26 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Ja antalet nålade trådar bör ses över, likaså kan det kanske vara bra att kika på antalet avdelningar och kanske minimera även det. Helt klart är i alla fall att vi medlemmar måste försöka få lite fart här inne. Risken är stor att tillförs det inget på sidan så tappar många snabbt intresset och besöken blir betydligt mer sällsynta. Kan vi hålla liv i forumet så är det alltid någon vi tillför något dessutom är det alltid kul att prata erfarenheter och oerfarenheter.. Vi är ägare av ett av dom intressantaste stickigaste jävligaste gulligaste nyfiknaste husdjuret man kan ha men vi är tystare än på guldfisk.coms forum. Så nu jäv*ar disskuterar vi ;)

UlrikaD
12/12/12, 1:47 PM
#5

De flesta verkar hålla till på facebook-forumet istället.

Kollar man på användarstatistiken så har vare sig Sajtvärd eller Medarbetare varit inne här sedan augusti.

antidote
12/12/12, 2:00 PM
#6

Jag brukar mer hålla mig på råttor iFokus och blev ganska förvånad som ny medlem över hur tyst det är här.

#5 är interesserad av facebook forumet du pratar om finns det nått jag kan söka på så jag hittar dit? =)

Annons:
Jojjesp
12/12/12, 2:02 PM
#7

Du ser, tack för informationen! Själv dissar jag Facebook stenhårt sedan 2 år tillbaka så där hittar ni mig inte haha. Ja har sajtvärden inte varit här sen i augusti så är det ju verkligen att beklaga och dessvärre får man väl kanske kalla sidan halvdöd då :( Tråkigt då många som söker information om kottar på ex Google faktiskt kommer till denna sida och inte Facebook. Så då kommer istället frågan slopa sidan för att förmå folk att hitta till facebooksidan som tydligen är populär eller försöka få fart på denna befintliga sida igen? Facebook är ju ett perfekt verktyg för att få folk till denna sida om ni frågar mig. Någon med facebook som kan fråga någon på Facebook som är Sajtvärd här hur dom vill att sidan ska utvecklas/nedläggad i framtiden? Med vänlig hälsning, J

UlrikaD
12/12/12, 2:05 PM
#8

#6 Afrikans pygméigelkott heter sidan.

Finns två sidor, en grupp och en sida. Gruppen får du söka medlemskap till.

Jojjesp
12/12/12, 8:06 PM
#9

Kanoners för dom med Facebook och behörighet till sidan. Nyfiken som man är..hänvisas det hit något från Facebook eller har man helt enkelt bara gett upp hoppet om denna sida?

UlrikaD
12/12/12, 10:29 PM
#10

#9 Jag brukar hänvisa hit.

Upp till toppen
Annons: