Annons:
Etikettköp-sälj-och-efterlyses
Läst 1114 ggr
Ninija
2012-10-14 17:01

Söker igelkott

Hej! Jag är intresserad av att köpa en igelkott. Jag har verkligen läst på om dessa små söta filurer och träffat en.

Jag bor i Piteå, det spelar ingen roll vart du bor, bara du kan få upp en hit till Piteå. Fast det skulle vara smidigt om du bor här omkring.

Om du skulle kunna sälja en Afrikansk Pygmé igelkott till mig så kan du mejla mig: juliaforsberg@live.se

Om du bor en bit bort härifrån finns http://djurtransport.ifokus.se/ också.

Annons:
ilsebilse
2012-10-15 12:58
#1

Jag skulle säga att om du skall köpa en igelkott får du nog vara beredd att åka och hämta den, jag har inte hört om nån som trnsporterar den hem till dig…

Ninija
2012-10-15 19:41
#2

Ja, fast då vill jag inte åka för långt…

SofiaLoow
2012-10-15 22:29
#3

Jag skulle föreslå att du tänker över om du verkligen verkligen vill ha en liten kotte. Som jag ser det så är det som inte känns värt att satsa på och betala för inte heller värt att skaffa…

Själv kommer jag troligen sätta mig i bilen och köra fram och tillbaka mellan stockholm och göteborg senare i år för att få hem en liten goding

ilsebilse
2012-10-16 16:51
#4

Nu har jag inte jätte koll på vart alla städer ligger i Sverige men det finns äl en hel del uppfödare i borlänge?

Ninija
2012-10-17 19:09
#5

Jag bor väldigt högt upp i Sverige och det finns mest uppfödare och så i Göteborg och Stockholm och jag kan inte riktigt åka neråt dit just nu. :)

SofiaLoow
2012-10-17 19:14
#6

men börja starta diskussionen med en uppfödare och se om du hittar någon som passar dig. sen får du väl helt enkelt hålla ögonen öppna på en kull som blir lev. klara när du har möjlighet att hämta. det är nog inte bara att titta förbi och köpa en, en seriös uppfödare vill nog veta lite vem du är och vad kotten kommer få för hem.

Lycka till!

Annons:
Ninija
2012-10-20 19:29
#7

Tack! Ska göra det, någon dag går det nog att jag åker neråt.

Upp till toppen
Annons: