Annons:
Etikettträff-utställning-och-mässa
Läst 2538 ggr
Mikaela_B
7/2/12, 8:17 PM

Hamm mässan i September!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jippi! Nu drar vi snart igen, denna gången är jag ute efter igelkottar ifrån Polen och ev tjeckien igen eftersom att jag vart så super nöjd med min uppfödare ifrån Tjeckien sist! Helt problem fria igelkottar och som har lämnat så fantastiska avkommor! Ne jag längtar något fruktansvärt!

Dock måste jag erkänna att den där hemska bilresan inte alls lockar mig… 9 timmar ner och 9 timmar hem… snacka om att man skall ha med kudden denna gången :P lär ju behöva den att sitta på om inte annat för fy man får ju sittsår av att åka den biten…

Så nu är man igång med att fixa med import tillstånd och hela den biten så jag hoppas ju självklart på ett godkännande denna gången med!

Bilden är på en av avkommorna ifrån mina Tjeckiska importer :)

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
shaneekung
7/8/12, 3:58 AM
#1

Jag förstår inte riktigt kommer djuren till hamm mässan från polen?

Mikaela_B
7/8/12, 6:37 PM
#2

Jag möter upp uppfödarna på Hamm mässan och plockar upp djuren där. de är folk från större delar av europa mm som deltar och åker på mässan

www.blueberryhedgehogs.com

Gotixa
9/8/12, 3:39 AM
#3

Är det reptilmässan i snackar om ? Isåfall undrar jag om jag skulle kunna få hålla i en för att se hur min allergi är… om jag allergisk mot dem eller inte eftersom jag verkligen vill skaffa en :)

Mikaela_B
5/23/13, 6:30 PM
#4

Hamm mässan är en reptil/husdjursmässa i tyskland som vi åker på iallafall varannat år har de vart nu… senast var som sagt i september 2012 så nu blir de inte förens 2014 vi åker på nästa :)

www.blueberryhedgehogs.com

Upp till toppen
Annons: