Annons:
Etikettatt-vara-igelkottsägare
Läst 1392 ggr
Seerose
2012-05-23 21:54

Hälsa på hos kotte

Jag och min pojkvän är intresserade av att skaffa oss en liten kotte men innan vi skaffar oss en själva skulle vi dock vilja träffa en, framför allt för att vara säkra på att inte allergi kan ställa till några besvär. Jag har träffat en kotte förut och vet att jag tål dem, men min pojkvän behöver dubbelkolla först.

Förmodligen är det ingen risk, men alltid bäst att ta det säkra före det osäkra. Glad

Jag undrar därför om det finns någon kotteägare i området kring Kalmar/Växjö/Karlskrona som skulle kunna tänka sig att låta oss hälsa på för att dubbelkolla? Det skulle verkligen vara jättesnällt, man vill ju inte riskera någonting. Det går även att åka uppåt södra/mellersta Östergötland till.

Vi skulle i så fall gärna vilja träffa en igelkott i början/mitten på sommaren.

Om det inte finns någon här nere så kommer min pojkvän även att befinna sig i Stockholm mellan den 5 och 9 juni, om någon där skulle kunna tänka sig att ta emot ett besök.

Hoppas att det finns någon som skulle kunna tänka sig att hjälpa oss.

Annons:
SofiaLoow
2012-05-24 17:21
#1

Jag bor på Ekerö strax utanför Stockholm om det skulle krisa

ilsebilse
2012-05-25 09:24
#2

Om ni av nån anledning skulle komma till Göteborg finns jag där :)

Seerose
2012-05-27 23:56
#3

Tack för svaren.

SofiaLoow, jättesnällt, men såg på din sida att du hade katt och de är han allergisk mot, så det skulle nog bli svårt…

Tack ilsebilse, om vi skulle komma däråt hör jag gärna av mig igen.

Letar som sagt fortfarande helst någon i östra delen av södra Sverige :)

SofiaLoow
2012-05-28 18:16
#4

Ah, dumt av mig, det tänkte jag såklart inte på.

Lycka till med letandet:)

Gnyff
2012-06-03 21:36
#5

jag bor i nordvästra skåne,  jag och min sambo har en hund men den är alergivänlig .. min sambo är också pälsalergiker som tur är så tålde han vår lilla Attila och ja hunden har han växt upp med. utan problem.

Upp till toppen
Annons: