Annons:
Etikettbildtrådar
Läst 1656 ggr
UlrikaD
4/27/12, 6:06 PM

Kiros-the kotte

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fick vi ett litet nytillskott i familjen. Eller egentligen så har han ju bott här tillsammans med sina tre polare sedan februari då jag passat dem för Mikaela.

Men idag så flyttade alla kottar hem igen….förutom Kiros.

Var tvungen att kidnappa honom kvar. En igelkott som när man puttar ut honom ur hans lilla vrå istället för att rulla ihop sig i en hård boll glider ut på magen med alla fyra tassarna åt alla håll kan man ju inte låta bli att bli kär i.

Eller som kan hänga över axeln, sniffa en i örat och följa med och mata hamstrar en sväng.

Han är helt enkelt inte som andra "barn".

Vet bara inte om han känner sig lite ensam och övergiven nu när de andra tog varandra i taggen och drog. Lämnade honom ensam kvar med ett gäng katter. Som han i och för sig tycker är himla mysigt att ställa sig på svansen på och gosa in nosen i rumpan på dem….som sagt inte riktigt som andra barn:)

Hans favoritsovplats: ett corn-flakespaket. Det drar man in en filt i och så har man världens ungkarls-lya.

Bilden är också tagen däri…fast jag drog ut filten för att se nåt:)

Annons:
pinku
4/28/12, 4:47 AM
#1

Åh vilken fin kille… Jag gillar att han tittar bak sådär lite förnärmat: "Vad hände med min filt egentligen?" Skrattande

UlrikaD
4/28/12, 3:31 PM
#2

#1 Jamen visst!!Skrattande

Han drog tillbaka den med en väldans fart sen igen. Inget corn-flakes paket är komplett utan filt!

Upp till toppen
Annons: