Annons:
Etikettallmänt
Läst 931 ggr
Mikaela_B
3/31/12, 10:34 AM

Idag åker dom

Japp, F-kullen är stora stora stora barn nu, och idag åker dom till sina nya hem….

Eftersom att man har kära Sara att tacka för all hjälp med denna kullen så är ju inte min seperations ångest lika hög som den annars brukar vara, men shit, den finns där! och nu tror ja iallafall att allt är fixat och klart för dom små liven!

Så dags för mig att hugga in och fixa med start kitt osv så ja får dom klara iallafall innan klockan blir 12.00 så första bebisen skall åka….. =)

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
nuttan85
4/1/12, 10:10 PM
#1

Ne men snacka om att jag har haft det!! Inga bebbar kvar hemma!! Var till Emma och snosade Fausi innan idag <3

Ingenting är omöjligt. Bara mer eller mindre svårt.

Gnyff
4/2/12, 1:48 AM
#2

hej hej !

då kan jag ju passa på att slänga in en liten rapport om hur det går här hemma med Fidel :) som nu mera kallas Attila (från den ena historiske mannen till den andre  kan man väl säga..) jag och min sambo har väl spenderat största delan av lördag och idag med att sitta och fånstirra på en rörlig filt det är mycket sovande men när han väl vaknar är han pig och igång lite sgygg tykte jag först men nu efter att ha uppdaterat mig igen via trådar om sgygga kottar får jag ju erkänna att vi har en osedvanligt pigg, nyfiken och social kotte med tanke på den knappa tiden. förstår separations ångesten han är supergo! just nu rullar han runt i sandbadet en sol klar hit det där.

mvh Ronja, Henrik och Attila

nuttan85
4/2/12, 10:37 AM
#3

Hihi, härligt det ;) Då lyckades jag och kompisen bra med allt mega kelande :) Jo det är en go liten kille med MYCKET personlighet du har där. Mjölmask är en hitt ;)

Ingenting är omöjligt. Bara mer eller mindre svårt.

Upp till toppen
Annons: