Annons:
Etikettköp-sälj-och-efterlyses
Läst 1629 ggr
Hedvig21
2/3/12, 9:52 PM

(S) Hona & Hane, Albinos

Om ungarna: Ungarna är en hona och en hane. Båda är friska och krya. Killen 'Arvid' är lite sur ibland. Kan bland annat vara för att han just blivit könsmogen annars är han värdens goaste. Honan 'Tilda' är än välldigt mammig tjej som hela tiden vill mysa och bli klappad av sin ägare. Älskar att ligga brevid och chilla till en bra film.

Födelsedatum:
21-november-2011
Teckning/ färg:
Båda ungarna är albinos.
**Moderns information:
**Modern är född 21 februari 2011. Hennes täckning är Dark grey. Namn: Hedvig
**Faderns information:
**Faderns födelsedatum -okänt-. Hans täckning är Dark grey pinto. Namn: Kotten
**Leverans datum:
**Ungarna är redan leverans klara!
**Stam/uppfödarbevis:
**Finns inga stamtavlor eller liknande på ungarna. Men är det något om föreldrarnas härkomst är det bara att fråga och jag skall försöka svara så gott jag kan!

Modern är hämtad från en privatperson som födde upp i mindre skala nere i Änglaholm. Pappan är lånad från en vän.
**Ev. boknings avgift:
**Om ni tänkt att tinga än av kottarna sätts en handpenning på 500kr som inte återges vid ånger.
**Uppfödaren krav på köpare:
**Du som köper än igelkott av mig skall vara ordenklit påläst och veta vad dom ger in sig på. Följa lagen om 20kvm o.sv
**Kontakt information:
**Jag bor i Lilla Edet med kan transpotera ner till Göteborg, Trollhättan och städer nära Lilla Edet. Samt kan erbjuda transport till Stockholm den 10/2.

Vill du veta mer eller ha bilder o.sv är det bara att kontakta mig på:

Mobilnummer: 072-5484514, eller skicka ett SMS                                                                                                                           Mejl: Achatina@live.com eller skicka ett pm här på iFokus.

**Pris:
**1600kr per unge.
Vad medföljer: Med ungen medföljer en skötselrådslapp saft lite start foder.

Annons:
Upp till toppen
Annons: