Annons:
Etikettträff-utställning-och-mässa
Läst 1470 ggr
Mikaela_B
2012-01-06 19:42

2:a dagen avklarad på mässan

Nu har vi överlevt våran andra dag på husdjursmässan i sthlm..
Det tar på krafterna på både mig och Nina och även på våra små kottar, men gud vad folk det har vart speciellt idag.

Vi är ju inte lika förberedda som alla andra föreningar etc som står där med sina jätte reklamerade montrar men vi lyckades piffa upp den lite ;) Jag får posta lite bilder när jag väl är på hemma plan igen….

Vi har även haft besök av tidigare köpare, även från vissa av er här inne på iFokus vilket är super kul att träffa personerna i egen person…

Dock håller ju min röst att ge upp haha, man står lite som en pappegoja får jag ju lov att säga och jag står väl för största delen av pratet :P och de känner rösten  av idag kan jag lova…

Så jag hoppas den orkar med de sista nu också haha! Annars får Nina ta över majoriteten av pratet…

Vi är trötta allihop men kul har vi också :)

Ingen mer som tänkt hälsa på oss tro???

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
UlrikaD
2012-01-06 20:38
#1

Hade önskat att jag vore där helt klart. Du får verkligen visa bilder sen. Kanske sno med dig nån söt kotte till mig på hemvägen, det borde du faktiskt göra:)

Du kanske kan hyra in nån riktig papegoja att sköta snacket ett tag, det lär visst finnas ett gäng på mässan.Flört

Krama lite illrar också när du ändå är där.

Mikaela_B
2012-01-06 20:52
#2

Jag har redan vart och snott lite iller mys igår ;)

och ja pappegojor finns de verkligen, Nina höll på att bli påsprungen av en galen påfågel eller vad hon mummla om igår.. haha… tror den hamna liiiiite fel :D

www.blueberryhedgehogs.com

UlrikaD
2012-01-06 20:54
#3

#2 Ha, ha, flygattack!

Men då kan du smussla ner någon extra kotte i väskan på vägen hem.

Tror jag får mer illergos hemma än vad jag skulle fått på mässan, men kotte-gos (nåja) är det ont om.

Mikaela_B
2012-01-06 20:58
#4

Haha, hört från min kotte pass att mina hanar e i luven på varandra där hemma igen, så har du platsen så kanske kiros blir aktuell igen om du vill… där kan jag lova dig kottegos!! myspojk…

www.blueberryhedgehogs.com

UlrikaD
2012-01-06 21:00
#5

#4 Ojdå, vad ska jag hoppas på nu. Att dina kottar kommer överens eller att de ska bli ovänner?

Det var ju taskigt läge ju. Jag vill ju ha kotte-gos, men jag vill ju inte att de ska bråka ju.

Nu har jag ju färre katter hemma så nu kanske han skulle slippa bli överkörd om det skulle bli aktuellt iallafall:)

Glöm nu inte, massa bilder vill vi se! Eller jag iallafall.Tungan ute

choiicho
2012-01-08 21:24
#6

De var jätte kul att ni kom och visade upp era igelkottar! :D Och kul att få träffa er båda! Det är jag som stod med er när de var 10 minuter kvar innan mässna skulle stängas i fredags, med en pojke som plockade upp din sura kotte dam där. ;D

Som sagt får du några ungar på din lilla svarta dam där så är jag intresserad :D Får eventuellt nytt boende i maj om inte tidigare. Så då har jag plats ^^.

Annons:
Upp till toppen
Annons: