Annons:
Etikettallmänt
Läst 955 ggr
Mikaela_B
12/25/11, 4:23 PM

God jul och gott nytt år

Ja bättre sent än aldrig får man ju lov att säga, men än är de inte försent med att önska gott nytt år! Så jag tar den chansen.

Hoppas alla har haft en fantastiskt trevlig jul, trotts att julstämningen här i Göteborg är noll, zero, finito och jag gärna hade hoppat över den så kallade julen, så vart barn och djuren helt lyckliga och glada över dagen iallafall så de är min glädje i julen för i år….

Med 6+ grader, strålande sol och blå himmel så är de inte mkt jul för min del kan man ju säga :P

Men nu hoppas vi på ett super nyår till helgen och allt vad de nu innebär, barnfritt för mig i år faktiskt som de ser ut nu, och ja då kan ni ju tänka er min belastning på skumpan ;) haha… skåla måste man ju göra….

Så för min del så ska ja fira in ett förhoppningsvis mer flyttande och mer possitivt 2012 med mer framgång och lycka! Då mitt 2012 inte kan starta bättre än att dra till Sthlm mellan 4-8 Januari med mina igelkottar så ser ja det som att mitt 2012 kommer bli grymt! Vi får hoppas och se…

Så från oss alla till er alla! God jul och som sagt ett super gott nytt 2012 strax!

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
Upp till toppen
Annons: