Annons:
Etikettträff-utställning-och-mässa
Läst 2078 ggr
Mikaela_B
10/6/11, 8:03 PM

Kista mässan 2012

5 - 8 Januari nästa år drar den årliga husdjurs mässan i Kista igång igen. Och under denna mässa har vi sett till att igelkottar skall ha ett aktivt deltagande och helt enkelt vara på plats…

Jag tillsammans med min uppfödning Blueberry Hedgehog´s kommer finnas på plats med 5 st av mina flickor, som ja tänkt nu Aisha, Nnanna, och Malaika så får vi se vilka 2 till som ska med, om nu 5 ens åker med…

Men denna dagen delar jag även tillsammans med Nina och hennes uppfödning Nininosen´s där även 5 st av hennes flickor skall med.

Vi kommer ha med oss så varierande färger som möjligt, allt från albino, cinnamon, algerian black, pinto ja allt, dessutom olika masker på dom, allt från spotted face, split face, withe face mm.

Men vi tänker också visa alla olika personligheter som en igelkott kan ha! Allt från mindre hanterbar trotts mycket slit, till helt fantastiska och allt där emellan, för att folk skall få en mer helhets bild att allt är inte är en dans på rosor med en igelkott som sällskap, och inte heller så enkelt som man kan tro, och vad dom egentligen kräver av en!

Informations blad, och mycket mycket mer kommer finnas på plats, och jag kommer komma ut med mer information när de börjar närma sig ytterliggare inför denna mässa! Och när jag har alla korten på bordet och fått allt spikat och klart med de som anordnar mässan mm.

Så har ni vägarna förbi eller bor i Sthlm i Januari så får ni se till att kika in :)

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
RisOtto
10/6/11, 8:12 PM
#1

Datumet är inbokat! Får se om man lyckas ta sig ner i januari (läs: ordna kottevakt).

nuttan85
10/6/11, 11:06 PM
#2

Datumet inlagt. Ska se om jag kan komma upp då :) Det vore kul att se lite andra kottar och djur :)

Ingenting är omöjligt. Bara mer eller mindre svårt.

choiicho
10/7/11, 3:09 PM
#3

Jag hoppas jag inte jobbar då. Annars kommer jag springa förbi där iaf ^^

Mikaela_B
10/12/11, 2:18 PM
#4

Alla är så välkommna så, vi behöver allas moraliska stöd :D haha…

www.blueberryhedgehogs.com

nuttan85
10/12/11, 2:24 PM
#5

Fniss, fast igelkottar kan verkligen göra succe :) Lillpiggan var ju med mig och det var en hel del folk på födelsedagsfika. Mer än halva kvällen gick åt till att reda ut om hon verkligen hadde taggar för hon såg inte vass ut. Hon var söt och fin och barnen älskade henne. Så det går nog jätte bra :)

Ingenting är omöjligt. Bara mer eller mindre svårt.

Mikaela_B
10/12/11, 3:32 PM
#6

Jo bortsätt från att på Kista mässan skall man lyckas hålla alla andras fingrar borta från djuren med…. puuh känner redan nu att ja kommer vara helt slut efter 4 dagar där :P

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
Hallonblad
10/12/11, 3:51 PM
#7

Vad bra att igelkottar kommer representers ordentligt. Funderar ju som smått själv på dessa fantastiska små djur, men vill ju både veta mer om dem i allmänhet och gärna träffa några innan man bestämmer sig. :) Räkna med att jag tittar förbi med hundra frågor. ;)

Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.

Min hemsida - ta gärna en titt! Oskyldig

nuttan85
10/12/11, 3:51 PM
#8

*skrattar* Poäng! Du kan få låna min hoppboll :) Då pillar de bara en gång :P

Ingenting är omöjligt. Bara mer eller mindre svårt.

Mikaela_B
10/12/11, 4:08 PM
#9

#7 du är så välkommen så :D

Haha jag sätter min ätterfia längst fram ;)

www.blueberryhedgehogs.com

nuttan85
10/12/11, 5:55 PM
#10

Smart :)

Ingenting är omöjligt. Bara mer eller mindre svårt.

Upp till toppen
Annons: