Annons:
Etikettoff-topic
Läst 908 ggr
Mikaela_B
10/5/11, 10:28 PM

500 medlemar!

Jag fick mig ett glatt medelande från Staffan som har fantastisk koll på oss, där han påpekade en fantastisk milstolpe för igelkott.ifokus!

Vi har 500 medlemar!

Så först och främst till jag ju säga välkommen till våran 500:e medlem marstrjoh, och att det är fantastiskt för mig att vi nått så här långt och att jag tillsammans med Medarbetare och igelkott.ifokus får dela detta med alla här inne :)

500:e medlemen blir ju något av en hedersmedlem eller hur?! :D

Nu får vi helt enkelt sträva efter 1000 medlemar! Men efter dessa åren som vi har styrt igelkott iFokus tillsammans så ser jag inte att de kommer finnas fler som öppnar ögonen för sajten och att vi når den stolpen också!

Nu är jag värdelös på datum och perioder, men sedan 2008 iallafall har jag drivit igelkott iFokus, och startade själv mjukt med sajten med mycket hjälp av tidigare Medarbetare och alla medlemar som stöd.

Tillsammans har vi under mer än 3 år snart byggt upp en starkt forum med mycket bra information, trevliga medlemar, roliga artiklar. Delat med oss av både glädjande stunder och svåra.

Jag har lärt mig oerhört mycket av alla här inne under årens gång, och jag hoppas på att få lära mig en massa mer, lika så som jag hoppas att andra har lärt sig av mig och varandra.

Även om jag har vid tillfälle tagit en paus från sajtvärds ansvaret här på iFokus så kom jag tillbaka, mer målmedveten och mer enveten om att vi skall lyckas skapa en seriös och fantastiskt forum!

Hade de inte vart för de som hoppat in som Sajtvärd tidigare så hade inte sidan funnits kvar så tack vare alla er medlemar och alla som ställt upp och håller sidan igång så finns vi här för allmänheten…

Så jag med detta vill bara säga, stort Grattis till igelkott.ifokus för 500 medlemar!

Nu tuttar vi och kör mot mer aktivitet och nya händelser och kör fullt ut tillsammans med alla er!

// Mikaela_B

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
nuttan85
10/6/11, 8:40 AM
#1

Vad kul :)

Ingenting är omöjligt. Bara mer eller mindre svårt.

Upp till toppen
Annons: