Annons:
Etikettatt-vara-igelkottsägare
Läst 1362 ggr
lottaok
10/3/11, 10:35 PM

Vill träffa en kotte

Hej! Jag och min pojkvän har länge funderat på att skaffa igelkott. Dock är min pojkvän kraftigt allergisk mot de flesta pälsdjur och vi vill gärna träffa en igelkott (tillsammans eller utan ägaren) för att se om han får någon reaktion. Vi har ju läst att igelkottar ska vara allergivänliga men vill gärna träffa en innan vi börjar förbereda för att köpa.

Vi bor i norra Stockholm men kan tänka oss att åka någon timme för detta. :)

Annons:
nuttan85
10/4/11, 8:28 AM
#1

Ni är välkomna hem till mig i Jönköping om ni vill. Jag har inga andra husdjur som han kan reagera på så det kanske vore en ide?

mvh. Sara

Ingenting är omöjligt. Bara mer eller mindre svårt.

nuttan85
10/4/11, 8:29 AM
#2

Nininosen bor ju även i sthlm… Du kanske kan kolla med henne vad hon kan ordna? Om hon känner någon närmare er?

Ingenting är omöjligt. Bara mer eller mindre svårt.

lottaok
10/4/11, 8:47 PM
#3

Vi har hört med nininosen och hon tipsade oss att kolla på forumet här istället. Men vi kommer gärna och hälsar på i Jönköping om det inte trillar in något nytt svar med någon närmare. Men vi kan ju fortsätta det här på pm/mail? :)

emeliten
10/19/11, 5:34 PM
#4

Hej,

Om ni inte vill åka så långt så bor jag med min igelkott (egyptisk långörad) i Gnesta, strax utanför Södertälje.

//Emelie

nuttan85
10/19/11, 5:36 PM
#5

Oh har du en långörad :) Dem hör man inte talas om så ofta! Hur är den i tempramentet etc?

Ingenting är omöjligt. Bara mer eller mindre svårt.

Upp till toppen
Annons: