Annons:
Etikettavel
Läst 1426 ggr
Mikaela_B
2011-09-14 21:12

Snart åker dom!

Jag har måttlig seperationsångest just nu, på fredag lämnar lilla Chipo mig och på lördag åker Chika… gaaah! Lika jobbigt varje gång ju =(

Men jag får vara tacksam över att ja är riktigt nöjd över de nya ägarna som mina bebisar skall till! Vet att de finns någon av dom här inne med ;) Så får väl se om dom presenterar sig när kottarna väl anländer till sina nya hem…

Över 200g väger B-kullen nu och dom är 7 veckor idag….
Har separerat pojkar och flickor så nu är de väldigt trångt här hemma!

Nu har jag en massa pappers arbete att förbereda inför helgen, och helt klart få klart valp paketen!!!! Böckerna skall göras klara och ja vet inte allt.. Tackar royal canin som ja fick mina start kit av iallafall :D

Kommer sakna mina pälsklingar!

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
RisOtto
2011-09-14 21:40
#1

På fredag kväll lämnar matte och husse mig över helgen för att ta tåget ner mot Göteborg, fast det är klart…kottevakten Maria är jättesnäll! Dom har lovat att jag äntligen ska få en ny lekkamrat, undrar om hon kan fräsa högre än mig?!

Jag får säkert anledning att återkomma med bilder på min nya lekkamrat, så misströsta ej Mikaela, du lär få se bilder på henne. :P

Ha en livfull natt!
/ Otto

Mikaela_B
2011-09-15 22:08
#2

Ja men se där, chikas nya familj ;)

Skall bli otroligt kul att ni kommer på lördag, är inte minsta avundsjuk på tågresan ni får göra… :P Ha en trevlig resa imorgon så ses vi snart =)

Imorgon åker Chipo…. tiden går för fort :( denna tiden imorgon så är min lilla pojke inte kvar ju….

www.blueberryhedgehogs.com

UlrikaD
2011-09-15 23:04
#3

#1 Skrattande

Mikaela_B
2011-09-21 18:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

I helgen åkte Chipo och Chika….
man märker snabbt att antalet där hemma minskat när dom åkte….
kanske för att ja är van vid så många småttingar på en och samma gång :D

Visar bild på Chika 7 veckor gammal som hon var när hon åkte, eller a 7,5 mer eller mindre :)

www.blueberryhedgehogs.com

Mikaela_B
2011-09-21 18:07
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Chipo som är sin far upp i dagen!

Bild på den stora pojken vid 7 veckors ålder när han åkte ifrån oss i fredags!

Skall passa på att önska mina små troll grattis på deras 8 veckors dag som är idag :D

www.blueberryhedgehogs.com

RisOtto
2011-09-25 20:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Bättre sent än aldrig, här är Chika, eller Bea som hon numera kallas. Bilden är tagen på  hennes 8 veckorskalas. Bea och Oto trivs bra hop, även om Bea är mer kelglad än tvärtom. :P

Annons:
RisOtto
2011-09-25 20:44
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

UlrikaD
2011-09-25 20:44
#8

#6 Men jisses, så söt!Kyss

Klarabalik
2011-09-25 22:10
#9

Ska bli så kul att få hem Chiwa på torsdag! Det är jag som är Klara, Maries dotter, ifall du skulle undra. :)

Mikaela_B
2011-09-26 13:47
#10

ooh, mitt älskade lilla troll va skönt att allt gått bra!!! :D

Riktigt kul att se bilder hihi…..

#9 hihi i know i  know ;) Ja de skall bli kul att åka upp och lämna henne till er! pratade med din mor senast idag ;) så de kommer bli så bra så!

www.blueberryhedgehogs.com

Upp till toppen
Annons: