Annons:
Etikettatt-vara-igelkottsägare
Läst 1884 ggr
MajaL
6/25/11, 12:17 AM

Funderar...

Har funderat på att skaffa hund igen, nu när några år gått sedan förra. Dock har jag börjat fundera. Igelkotte har jag tidigare läst lite sporödiskt om. Börjar nu fundera på om kotte passar bättre. Tänkte trycka ut era artiklar och lära noga. En undrar om det inte finns mera att läsa på svenska? Undrar även hur gamla kottar blir? Samt att jag undrar hur många olika sorter som hålls tama det finns?

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

 

 

 

Annons:
Lamina
6/26/11, 2:33 AM
#1

Sätter en liten tass här då jag också går i tankar på att skaffa kotte. (om en sådär 2-3 år) och vill hitta lite mer info om dom.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

MajaL
6/26/11, 10:47 AM
#2

#1 Artiklarna här är jättebra kan jag bara börja med att säga. :)

Har skrivit ut de och sitter och läser de nu. :)

Men sköer fortfarande mera att läsa på med.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

 

 

 

[Hedvig21]
6/26/11, 11:47 AM
#3

Tamigelkott

Tryck på länken ovan för så kommer du till en jätte bra sida! :)

MajaL
6/26/11, 12:08 PM
#4

#3 Gud så bra! Tusen tack! :)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

 

 

 

Jully
11/27/11, 6:17 PM
#5

Hundar och igelkottar är inte särskilt lika. Så det är väldigt stor skillnad. Om du skaffar en till hund kan ni bli vänner men jag vet inte om man skulle kunna säga att man kan bli en riktig vän med en kotte. Du kanske kan läsa lite mer om dem och se vad du gillar mest.

Jo, jag tänkte bara att hundar är ritiga keldjur och igelkottar nästan tvärt emot. Så om du är van vid hundar kanske inte igelkottar passar, läs på så får vi se!  :)

MajaL
11/29/11, 11:24 AM
#6

Det blev ingen kotte. :)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

 

 

 

Annons:
nuttan85
12/29/11, 8:36 AM
#7

Bra att du kollade upp det först :) Hoppas andra följer ditt intiniativ.

Ingenting är omöjligt. Bara mer eller mindre svårt.

Upp till toppen
Annons: