Annons:
Etikettuppfödare
Läst 3618 ggr
lolofication
2011-05-24 15:53

Uppfödare igelkott Värmland

Hej,

jag är en tjej i Värmland som har fallit hårt för dessa söta igelkottar.

Problemet är att jag är pälsdjursallergiker och därför inte vet om jag kan skaffa mig en egen kotte.

Därför skulle jag gärna vilja hälsa på en uppfödare eller helt enkelt någon som har kottar hemma, för att se om jag reagerar mot dem.

Så nu undrar jag, vet någon en uppfödare i trakterna av Värmland? Jag har kikat lite på blocket och liknande men har endast hittat en som säljer sin kotte i Värmland, och hon har inte svarat på mitt mail :(

Ha det gott,

/Louise

Annons:
Lupin
2011-05-24 21:48
#1

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig för jag bor i Dalarna, men jag hoppas att det finns någon annan som kan hjälpa dig. Men om du har vägarna förbi någon gång så är du välkommen hem till mig. Jag och kottarna önskar dig lycka till.

www.vovvensdagis.se

lolofication
2011-05-25 19:36
#2

Tack ändå för ditt svar!

Jag ska försöka hitta någon i närheten som har igelkottar jag kan hälsa på, men ska ha dig i åtanke om jag drar mig uppåt landet det närmaste :)

Mikaela_B
2011-05-25 20:57
#3

Vart i värmland bor du?
Har hela min släkt där uppe så är där från och till…

Kommer åka upp i sommar och då har jag med mig vissa av djuren, igelkottar däribland…

www.blueberryhedgehogs.com

lolofication
2011-05-26 18:49
#4

Jag bor i Karlstad, men har inga problem att ta mig till andra orter om det skulle vara så.

Åh det vore underbart om jag kunde få träffa dig och dina kottar för att se hur jag reagerar!

Mikaela_B
2011-05-26 20:29
#5

Jag håller till i Arvika när jag är där uppe :)

www.blueberryhedgehogs.com

lolofication
2011-05-26 20:59
#6

Jag skickade ett mail till dig via "kontakta mig" på din hemsida :)

Annons:
Mikaela_B
2011-05-27 22:49
#7

Skall kolla på det imorgon när jag har lite tid över! :)

www.blueberryhedgehogs.com

lolofication
2011-05-29 19:44
#8

Jag väntar otåligt på svar! :)

Upp till toppen
Annons: