Annons:
Etiketthälsa-och-sjukdomar
Läst 1854 ggr
Mikaela_B
2011-04-20 13:43

Romantik?

För er som inte vet eller har sätt innan hur en uppvaktning går till här har ni liten bild av uppvaktningen…

( Kanske dock inte borde ligga ett paraply på golvet :P men de försvann efter videon haha.. )

Kan ju dock säga att detta var den trevliga biten som pågick i dryga 1 timme, innan de spåra ut och jag fick ta isär dom… Kan ju säga att karln är ingen direkt gentleman!

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
Ypsilon1
2011-04-20 14:28
#1

Det har jag aldrig sett förut! Ett stort tack Mikaela för att du spelade in det. Jag fick lära mig något väldigt intressant idag.

Mikaela_B
2011-04-20 17:43
#2

Kul att kunna bidra med lite nytt iallafall :D
Dock brukar dom hålla på så här ganska bra mycket längre än 1 timme, men som sagt jag fick sära på dom för hanen vart inte speciellt trevlig när han väl tröttna på att jaga henne….

Borde man inte kunna göra något liknande för igelkottar som man gör med hingstar hos hästar när dom skall ta sperman när dom hoppar upp på en "bock" ? :P Trasa som lucktar hona och en toa rulle eller något… bara att tutta och köra, så kanske han blir lite trevligare när han fått göra sitt med rullen ett par ggr :P

www.blueberryhedgehogs.com

almazs
2011-04-21 13:11
#3

aw, söta. de pinnar ju på ganska bra må jag säga ^^ så nu hoppas du på bebisar eller? :)

UlrikaD
2011-04-21 15:21
#4

Lika kul att se hur fort de kan springa varje gång.

Vet ju själv när man blev "omkörd" på morgonen i min och Kottes strävan mot kylskåpet. Kotte vann!Flört

Lupin
2011-04-21 20:38
#5

Hehehe. Ja ivrig var han allt. :)

www.vovvensdagis.se

Mikaela_B
2011-04-22 22:22
#6

#3 med detta par väntar jag inte på ungar, hanen är seriöst över kåt, ursäkta mitt uttryck, men han är jätte  elak mot honorna! Nu snackar vi seriöst igelkotts våldteckt, hemskt att säga men de är sanningen!

Därav tog jag isär dom, jag får komma på något som får denna kille att lugna sig, om inte annat får han vänta och hoppas tiden får han att bete sig, annars finns de inte mycket jag kan göra, utan då får han helt enkelt gå som sällskap här hemma bara…

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
almazs
2011-04-24 21:18
#7

ah, fattade inte att det var en av dina egna.

men skönt att på nytt få höra att du verkligen har en sund syn på djur, tycker man hör ganska ofta i hundsammanhang om uppfödare som inte alls vill acceptera att djuren inte går ihop när det är dags för parning och mer eller mindre tvingar tiken till parning…

Mikaela_B
2011-04-26 20:24
#8

#7 jaha! okej, nej nej detta är 2 st av mina egna..

Ja men nej allvarligt uscch usch, har faktiskt aldrig sett något liknande innan, men ne, han får allt växa lite till i så fall, förhoppningsvis så kanske han behöver någon extra månad eller 2 istället och lugnar sig tillslut, man kan ju hoppas….

Men ne, jag skall hitta en gentleman till min stackars lilla tös istället..

www.blueberryhedgehogs.com

Upp till toppen
Annons: