Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1452 ggr
Nali
2011-04-08 20:20

Erbjudes!

Hej som vissa vet ska jag till mitt hemland snart och då vi bilar åker vi igenom tyskland. Jag har kollat runt lite osv och ungefär allt är 60 gånger billigare i tyskland. Kollade efter transportbur här i sverige den kostade 180 kr och i tyskland kostade den 30 kr.

Ville bara säga att är det några som vill ha saker från tyskland men tycker frakten är för dyr så kan jag erbjuda mig att köpa det åt er och ev. leverera eller skicka beroende på vart ni bor.

kontakta mig här, eller sanijaX@hotmail.com , 0738221373

Kan även tilläga att vi åker igenom: Sverige,danmark,tyskland,österrike,italien,sloveninen,kroatien och sen slutar i bosnien om någon vill ha något därifrån

Annons:
Nali
2011-04-09 11:07
#1

Funderar på om jag ska göra så att alla som vill ha något, att jag skriver namn, nummer och vilken/vilka saker ni ska ha och sen när jag hittat någon av sakerna att jag skickar iväg ett sms så får i sätta in pengar till kontot så köper jag det eller om jag köper det för mina egna pengar och sedan att ni ger mig pengarna. Frågan är ju vad ni tycker är bäst för det kan vara så att jag inte har pengar att köpa det ni vill ha men att jag har hittat det. Men också så kanske man tycker det är krånligt att sätta in pengar och man kanske inte kan göra det under alla tider osv. Eller om ni sätter in pengar i förväg på ett konto och sen om jag inte hittar det ni vill ha så skickar jag bara tillbaka summan ni gav mig. Fråga till alla: Vad tycker ni är bäst? 1. sätta in pengar när jag skickar iväg ett sms 2. betala efteråt 3. betala i förväg

Nali
2011-04-09 22:04
#2

Hej alla Det var sjukt svårt att hitta djuraffärer i tyskland dom här kommer vi iallafall gå in i, självklart blir det mer affärer men det är otroligt svårt att hitta något på google http://www.fressnapf.de/ http://www.zoohandlung-tesmann.de/

Nali
2011-04-10 19:26
#3

Ville bara säga såhär att ni som ska ha saker, skicka i PM 1. Namn och efternamn 2. telefon nummer 3. vad ni vill ha (bilder eller länkar) 4. hur ni vill betala, förskottsbetalning, överföra pengar när jag skickat ett sms att jag hittat det eller betala efteråt blir lättare för mig att hålla koll på allt

Upp till toppen
Annons: