Annons:
Etikettoff-topic
Läst 599 ggr
Mikaela_B
2007-12-23 02:37

OT Dessa pojkar...

    Jaha ja, tänkte att man skulle försöka sova snart då :P men det ser ut som om att jag kommer få dela golvet med damråttorna :P

Sambon har deckat på soffan, och hunden + 2 illrar har invaderat sängen… ( detta är anledningen varför man skall ha en större lägenhet med gästrum )

skall upp och jobba snart ju :S UUUSSH!!! Julhandla också för den delen, den sista pressenten som är till sambon :P har inte en aning om va de blir bara haha! Dessutom så skall jag hämta min mammas julklapp också från jobbet, en stor jevla fågelbur!!!! Måste montera ner den och sedan skall ja lyckas få hem den också på nått sätt *hum*

Sedan så börjar jag ju starkt undra om man är arbetsnarkoman :S hum.. Har jobbat måndag + torsdag-söndag denna veckan, skall även jobba på Julafton :P sedan e jag ledig tisdag och jobbar onsdag osv :P Fast skall faktiskt vara ledig torsdag och fram till nyår!

Vill inte bara hämta hem zingo och sedan åka och jobba de första jag gör =) så jag har faktiskt offrat några semester dagar =)

Nja nu orkar ja inte babbla mer :P nu skall man se om man kan få något jobb gjort på denna sidan istället så man kan hitta lite nytt och läsbart, känner att jag nästan får göra ett veckor schema för nya artiklar:P Har massa påbörjade men knappt avslutade :P

Så ÄNNU mer jobb!!!

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
Upp till toppen
Annons: