Annons:
Etikettträff-utställning-och-mässa
Läst 1580 ggr
Mikaela_B
12/14/07, 11:40 PM

15/12-07

    Imorgon beger vi oss till illerträffen i Alingsås, dock så kommer inte mina illrar med pga öronskabb, men några av mina taggiga vänner skall med och hälsa på sin nya vän som skall anlända på träffen i Alingsås. Dom har blivit erbjudna egen privat yta ifrån alla illrar så det skall bli kul =)

Förhoppningsvis så kommer folk få ett gott intryck på tamigelkottar och att vi alla kommer få en trevlig dag i Alingsås!

Hur allt gick osv kommer jag berätta mer om imorgon kväll =)

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
sarae
12/15/07, 2:21 AM
#1

å jag ska får träffa tam kotte för första gången! jippi!!!

Mikaela_B
12/15/07, 2:42 AM
#2

    #1 haha! så lycklig :P nu när våra pälsar inte kan följa med *snyft* så får vi roa oss med taggiga 4 benta saker istället :P och se alla andras pälsar:P

www.blueberryhedgehogs.com

fnyk
12/16/07, 1:39 PM
#3

Jättekul att man fick träffa o hålla dina kottar på illerträffen! Har bara vart i kontakt med vilda o då har jag även besvärat dem med att hålla dem lite.. men detta va helt klart bättre då man inte behöver sticka sig i händerna eller vara nervös för att bli biten! Skrattande

Mikaela_B
12/16/07, 3:20 PM
#4

    #3 hihi jo men dom är underbara =) Kul att så många var intresserade över dom och ställde frågor =) jag och kottarna tackar för en trevlig träff i Alingsås =)

www.blueberryhedgehogs.com

Mikaela_B
12/16/07, 3:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

    För att uppdatera lite nu då!

När vi anlände till Alingsås så var Madde där som hade vart så snäll att transportera ditt han! stort tack till henne. Dock så hade man ställt in sig på att han inte skulle vart så hanterad men det man mötte var ju värre än det. Han är rentutav ohanterbar, han bet mig de första han gjorde och va rädd för oss.

Idag 16/12 så har han nu fått sova ut i lugn och ro under natten, idag har han fått Zofobas och Pinkies eftersom att jag ville se om han har varit uppfödd på detta innan, och det var riktigt uppskattat vill jag lova!

Har suttigt i köket med han, då han springer där inne, så på golvet parkerade jag i 45 minuter och med kameran i handen ihopp om att han skulle visa lite intresse som man skulle kunna få på kort =) och kort på han har jag faktiskt fått!

Så här kommer det lite bilder på den lille skärrade vännen som vi har fått hem till oss!

Idag skall han bada också! Skall diska och lite sånt, sedan så blir det badning och kloklippning som gäller!

På bilden är han i köket så galleret som spärrar av köket från övrigt.

www.blueberryhedgehogs.com

Mikaela_B
12/16/07, 3:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

    Nu skall vi se va de är som blixtrar mot mig hela tiden :p

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
Mikaela_B
12/16/07, 3:28 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

    Så nöjd över han!!!

www.blueberryhedgehogs.com

Mikaela_B
12/16/07, 3:28 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

    Jevlas med Biffen är super kul!

www.blueberryhedgehogs.com

Mikaela_B
12/16/07, 3:29 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

    Lite osäker men inte lika mycket väsen som innan

www.blueberryhedgehogs.com

Mikaela_B
12/16/07, 3:29 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

    lillen igen

www.blueberryhedgehogs.com

UlrikaD
12/16/07, 4:04 PM
#11

Denna lilla väckte ALLA "ta hand om" instinkter i mig. Ville verkligen kidnappa med mig honom hem!! Så himla fin.

Mikaela_B
12/16/07, 5:07 PM
#12

    #11 han är speciel :p de är han, du får la kidnappa han sedan när de är lite fason på han! Han visar ju bra sidor iallafall, så vi ser ju goda resultat och förhoppningar =) Äter som satan gör han också, sedan så e de inte illrarna jag behöver torka bajs och kiss av längre :P utan skura golvet i köket är de som gäller nu :P men han gick faktiskt på lådan!!! Riktigt stolt är man här då :D

www.blueberryhedgehogs.com

Upp till toppen
Annons: