Annons:
Etikettbildtrådar
Läst 3176 ggr
Mikaela_B
2008-01-08 02:30

Igelkotts bilder

    Jag har som sagt bara bilder på tamigelkottar,finns det någon som har bilder på vilda igelkottar som dom kan tillåta att vi använder i artiklar tex. ?

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
Coturnix
2008-01-09 09:07
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Skolans Kotte

Barnen brukade bära den till skogen bakom skolan för att den inte skulle bli överkörd på parkeringen.

Mikaela_B
2008-01-15 07:23
#2

    söt bild, lånar den bilden av dig om de går bra till artikeln om svenska vild igelkotten, har inga bilder själv som ja har tillgång till

www.blueberryhedgehogs.com

Coturnix
2008-01-15 12:43
#3

Jag trodde det skulle komma många fina bilder: Mitt foto är ju inte det bästa. Det är lite skräpigt i planteringen bakom.

Bara roligt att få sina bilder till nytta!

(Jag tycker inte att "igelkott" finns vare sig på startsidan eller på min favolista ännu.)

Alexej
2008-01-23 19:11
#4

Söt bild! Är igelkott inte lanserad än?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Sidentass
2008-01-26 21:43
#5

Det går alldeles utmärkt att använda min bild som jag har lagt in i en tråd här…minns jag rätt så ligger bilden i tråden  "jättekul sajt" men då är det utomhuskottar det handlar om,-)

Zsarorna
2008-07-09 09:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

vild igelkotte!

Säg till om i behöver fler bilder, det kryllar av dem här! på uteplatsen, ser runt sex sju stycken varje kväll när det är bra väder..

Annons:
FunkyShrimp
2008-07-09 22:53
#7

Hahaha. Min söta Iris gick ut ur handduken^^ och lade sig vid en påse.. med huvet under xD

Trodde hon skulle vidare, men tydligen ska hon sova så :P

På golvet med huvet under en påse :P jaja.

haha <3

Har tyvärr ingen kamera här än. Annars hade den åkt upp här :P

Linda-J
2009-04-10 18:25
#8

# 6 hur är det med ögonen?? eller faller bara ljuset illa Tyst

Vilda kottar är jättefina så flera bilder tyker jag om

Linda

Upp till toppen
Annons: