Annons:
Etikettallmänt
Läst 1498 ggr
Mikaela_B
2007-12-27 18:53

Hjälp mig nu :D

    Nu är jag ju ledig fram till den 8/1 detta betyder att jag egentligen har hur mycket tid som helst för att kunna fixa och dona med igelkott.ifokus för att vi äntligen skall kunna få igång den.

Gällande artiklar så vill jag veta vad ni här inne saknar, finns det något speciellt som ni tycker är intressant att läsa om fast som inte finns? är det något ni vill veta mer om som kanske redan finns men inte så mycket om? Ja som sagt ALLT gäller det.

Saknar ni någon kategori i forumet? Eller är det någon som är helt onödig som man kan ta bort/ändra?

Vad på sidan bör ändras? eller som sagt läggas till. Jag vet inte vad ni vill veta eller få ut av sidan, utan jag har ju mina egna mål och förhoppningar som att sidan i slutändan skall bli en kul och intressant sajt och Aktiv med diskussioner även om man egentligen inte kan något om igelkottar, eller om man anser sig vara skit duktig på dom!

Såna artiklar jag håller på att jobba med nu är:

* Vår svenska vildigelkott

* Färger/teckningar - Har lite svårt att få tillgång till bilder dock

* Regler för att få annonsera inne på sidan

Dessutom så letar jag efter en aktiv och trevlig medarbetare till igelkott iFokus! Man behöver ej vara super kunnig om igelkottar utan egentligen bara tycka om att läsa, jobba med sidan och skriva och ha roligt helt enkelt, och vilja bygga upp sidan med oss som är här! Allt om igelkottar finns egentligen att läsa om på olika bra sidor, dock är de ju en fördel att man kan läsa ganska bra engelska om man skall använda sig av nyttiga sidor, för dom är ofta på engelska.

Låt fantasin flöda och hjälp mig nu :D:D:D

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
Hatasallad
2008-01-07 12:21
#1

Jag tycker Catarina (Catteklina) hade passat perfa som Medarbetare Oskyldig

Mikaela_B
2008-01-07 14:32
#2

    #1 hon är Medarbetare.

www.blueberryhedgehogs.com

Hatasallad
2008-01-07 16:28
#3

#2 Då har jag missat det totalt xD

Mikaela_B
2008-01-07 16:39
#4

#3 haha ah de har du :P

www.blueberryhedgehogs.com

[Catteklina]
2008-01-07 16:52
#5

Tyvärr har det hänt en del missöden på min front på senaste tiden och dagens händelse gjorde inte saken bättre, tyvärr :(

Hatasallad
2008-01-07 17:07
#6

Kram till dig Catarina!

Annons:
[Catteklina]
2008-01-07 17:07
#7

#6 Tackar :)

Mikaela_B
2008-01-07 17:12
#8

    #7 hoppas att allt är bra med dig nu då? =( Har de själv hektiskt så har ju inte direkt preoriterat denna sidan i första hand …så ja förstår dig!

www.blueberryhedgehogs.com

[Catteklina]
2008-01-07 17:14
#9

#8 Mjo, det är bra med mig, lite stressigt med alla djuren nu. Kommer lite oplanerade saker vid fel tillfällen osv. Men jag hoppas på det bästa och att det löser sig snart!

Mikaela_B
2008-01-07 17:31
#10

    #9 okaj! jo vi får hoppas på de =)

www.blueberryhedgehogs.com

Rita-S
2008-01-25 12:39
#11

jag saknar en artikel om "vad bör du tänka på inför anskaffelse av igelkotte" tex :) Jag går och funderar lite om jag skall bli igelkottematte, men jag kan ingenting om hur man skall ha igelkottor i fångenskåp trots jag kan en del om igelkottar in general när dom är vilda.. :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Wiizy
2008-01-25 20:19
#12

#11 - vill med ha en sån artikel. ;)

Mikaela_B
2008-02-03 19:48
#13

    Mycket bra förslag #11! skall sätta igång med arbetet nästan på en gång iallafall =)

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
Rita-S
2008-02-19 23:03
#14

och hur värkar det med en artikel om vanliga veterinär eller hälsosaker man måste tänka på? Tex kloklipp, vanliga plågor en kotte kan få, vaccinationer, tandrasp eller vad nu en kotte skulle behöva? (jag tror nog knappast tandrasp är en vanlig grej, men ni fattar kanske tanken hehe)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Mikaela_B
2008-02-20 00:37
#15

    #14 det finns ju en artikel med vanligaste sjukdomarna, har ingen om veterinärer än, då jag håller på att försöka få fram av andra kotte ägare vilka veterinärer dom vänder sig åt, jag har ju bara en så de kommer man ju ej så långt med en artikel om :P men jag hoppas att ja skall få namn mm snart!

Kom gärna mer mer tips och saker ni funderar på, gör gärna punktlistor på saker ni saknar här inne i artikelformar så skall jag och Medarbetare sätta fart med detta =)

Annars! super ideér alla kommer med än så länge =) Fortsätt med ide fronten

www.blueberryhedgehogs.com

zickan
2008-03-03 20:25
#16

Jag har precis skrivit en liten snabb artikel om dvärg tenrec om du vill ha med?.. inte riktigt igelkott men nästan

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Mikaela_B
2008-03-04 07:40
#17

#16 gärna! jag tänkte ha med dom oxå för dom ligger ju ändå nära till =)  men jag håller själv på att plugga in mig i tenrec fortfarande för de finns så många olika så blir ju galen :P

www.blueberryhedgehogs.com

zickan
2008-03-08 02:25
#18

#17 jag har endast dvärg tenrecen så jag har mest skrivit om den. är två raser som är vanligast i sv den och den stora. pma det jag skrivit till dig om du vill andvända.. mest snabb info. ska fixa in mer senare.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Mikaela_B
2008-03-09 17:08
#19

#18, tycker det var bra de du skrivigt, så lägger in den så kan ju folk iallafall få ett hum om vad detta är för djur =)

www.blueberryhedgehogs.com

Upp till toppen
Annons: