Annons:
Etikettegyptisk-långörad-igelkott
Läst 1674 ggr
Mikaela_B
2007-12-23 00:15

Story om Floppy Von Fräs/Bruno

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

    Jepps kalla han va ni vill :P må bäste namn bli poppis typ :P för mig är det både och :P Ni har kanske följt och sett bilder på stakarn när han blev ny badad :P Jupps idag vart det dags igen för åter en simtur.. Inte uppskattat någonstans och avlusning är ett helskotta inte bara för han utan för mig också. Sedan har min stackars sambo ståt ut med att bli jagad över hela köket av han då han inte tycker om när man kliver in där, för köket är tydligen hans :P men de är ganska kul att se när han springer mot fötterna på en:P Ett gott skratt förlänger livet!

Han är på en god förbättringsväg vill jag lova, han är fortfarande jätte osäker och inte alls van vid människor, men han är pigg och springer gärna runt en massa, han är mer livlig än mina egna kottar så han är klart mer intressant att kolla på än dom :P

Han har inga sår kvar och inga skavsår på tassarna, dom har läkt fint och han äter och dricker och gör sina behov som han skall, han är rumsren och går nu på tidningar som vi lagt ut på utsprida ställen till han.

Äter oss ur huset? JA! Pinkis och zofobas står på huvudmenyn.

Han är väldigt nyfiken av sig och köket är nu längre inte intressant! Så han har börjat med att klämma sig ut genom gallret och han lyckas. så nu får han istället vistas i hela lägenheten under stora tider varje dag. Och han har nästan slutat bitas, men inte riktigt helt än, men han är på god väg att lägga av med dom dumheterna!

Vart hos vetten också med han och han är i godform för att vara 4 år gamal. vi har nu även ordnat med omplacerings vilkor och kontrakt, men det är inte tid inne än att släppa han från oss, men kraven om intresse kommer släppas här på sidan inom kort så håll utkik.

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
UlrikaD
2007-12-23 01:21
#1

Åååh, lilla von Fräs.Kyss

Mikaela_B
2007-12-23 01:26
#2

    #1 ja de ser ju väldigt ljust ut för han =)

www.blueberryhedgehogs.com

Hatasallad
2008-01-07 11:47
#3

Hur är egyptiska igelkottar jämfört med pymgéigelkottar? Är så nyfikenSkrattande

Mikaela_B
2008-01-07 14:26
#4

    #3 tycker inte att de är någon större skillnad på dom. Dock tycker jag att egyptiska är större som vuxna.

www.blueberryhedgehogs.com

Mikaela_B
2008-05-03 15:16
#5

putt för ev intresserade av att läsa om en av mina omplaceringar och mest krävande exemplar :P

www.blueberryhedgehogs.com

Upp till toppen
Annons: