Annons:
Etikettoff-topic
Läst 963 ggr
[Catteklina]
2008-02-02 23:08

Lek: Vad vet du om personen ovanför?

**Tänkte att några lekar inne på forumet skulle varit en kul idé! Så jag själv börjar med att slänga in en och hoppas att någon annan kan följa samma exempel! :)

Reglerna till denna lek är väldigt enkla, du ska som rubriken lyder, skriva vad du vet om personen ovanför dig! Det kan vara vad som helst: namn, ålder, vad personen har för djur, favoritfärg, JA you name it! :D**

Annons:
Mikaela_B
2008-02-03 19:38
#1

    Nu när jag är tillbaka på iFokus så får väl jag starta med kära "Catteklina" då :D

Som enligt mig har världens sötaste albino tös vid namn Evelina om jag inte minns helt fel ;)

Så vad jag vet om henne: Hon har en albino igelkott vid namn Evelina 

www.blueberryhedgehogs.com

Hatasallad
2008-02-03 19:54
#2

Vad jag vet om Mikaela_B: hon har rottweiler om jag inte minns fel, illrar, afrikanska pymgéigelkottar, egyptiska långörade igelkott, massa rådizar ;P, en gp-råtta och att hon är Sajtvärd för igelkott.ifokus ^^,

Det var typ jag kommer på om Mikaela_B ;)

Mikaela_B
2008-02-03 20:03
#3

    #2 haha, du kan mitt zoo :P dock tror jag att man egentligen bara skall nämna en sak då samma person kanske dyker upp fler gånger :P haha

www.blueberryhedgehogs.com

Hatasallad
2008-02-03 21:44
#4

#3 Du har ju typ alla mina favvisdjur ju Skrattande

[Catteklina]
2008-02-22 00:56
#5

Då fortsätter jag på **Hatasallad
**Du bor i Skåne, har marsvin(?), tre kaniner, två hundar, katter och en massa kossor (och tjurar förmodar jag). Du är född år 1989, så i år fyller du 19 år. Du heter Ida… Sen får det räcka :D

RThink
2008-02-22 20:54
#6

Catteklina

Har flera fina igelkottar, bor ganska långt ner i de Svenska riket ( Malmö el göteborg ) och sålt en apricot färgad hane till Zickan …

Jo och du e väl moderator här på forumet oxå ?

Träffade jag rätt ;-)

Annons:
[Catteklina]
2008-02-23 00:25
#7

Nästan, långt ner i Sverige (Skåne) och min pojkvän bor vid Malmö, så det får du väl rätt för :) Sen har jag sålt en albino kille till Zickan ;) Och Medarbetare japps :D

Hatasallad
2008-02-23 15:03
#8

#5 Alldeles rätt Catarina :D

[Catteklina]
2008-02-23 16:03
#9

#8 Woho! Då är jag inte helt ute och cyklar! Skrattande

zickan
2008-03-03 20:22
#10

#6 rat think bor i skogens utkant i västmanland. Sjukskriven men har mer för sig än en vanlig jobbande person. Kul tjej med enorm udda stil indom hår, kläder, djur och intressen. Gillar udda djur , vita hundar som gillar att träna aguillity, dreds, tattoeringar, cyklar, vapen.

Bor med deemax som är cykel nörd och försörjer sig lite på cyklar. Både kaffe tossar som lagt ut tusen belop på en specifik kaffebryggare.

Hon är uppe i varv dygnet runt och nästintill alltid skrattande och på bra humör.
Kör en liten silverfärgad KAaaa ;-) bil med alltid gasen i botten och glad flum musik på högtalarna.

 ska jag fortsätta ;-)…

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

RThink
2008-03-13 23:34
#11

#10

Zickan e Världens bästa  Oskyldig

zickan
2008-03-14 01:48
#12

#11 hahaha…. nu tar du nog i lite granna..

Verkar dock som om vi ses på gotland. Jag har biljett ner på måndag och hem på söndagens siste färja.
Har en kotte att hämta på centralen sedan under kvällen.
Så man kanske kan få ett kort parti med min gamla kortlek under färjan?..

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

RThink
2008-03-14 10:34
#13

#12 Jajemen jag tar med de resterande korten som hamnade i min handväska efter den senaste våta ute kvällen

( Zickan har en fyllekortlek som hon oftast har med sig när de e fest samt en ring hon brukar sätta på fingret när hon ska partaja, sött va )

Kommer albinon nu ?

( Vi åker ner den 21a framme 23 .00 - bor på solhemmet med Rocky , på lördagen ska jag aktivera mig med en grej privat 19-23.00  och sedan åker vi hem på söndag kl 16 övrig tid sökes roliga aktiverings tips på ön …

Ett måste på Gotland är Lummelumbaglassen !!!

Annons:
zickan
2008-03-14 21:50
#14

haha.. sorry tia, glassmagasinet på hamnen är ännu stängt om du har otur. Endast öppet om vädret lockar till det.
Men det finns ett ställe till som man kanske kan hitta den glassen.
ja han kommer på kvällen när vi åker hem.

Ahh..där min kortlek hamnade. jag har ju tgvå lika dana som jag får komplettera den ene med ibland. Försvinner och går ju hål i kort under fyllan..haha
Poängen är att foklk får skriva på korten vilket är mycket intresssant när man är nykter. Denna kortlek och en till köptes tillsamans med en kompis när vi var 18år. sedan dess har den hakat på..(nej jag växer aldrig upp O;-) .. )

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Upp till toppen
Annons: