Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2485 ggr
[Catteklina]
2008-02-22 00:53

OT - I helgen.

**Vad ska ni göra i helgen?
**Några speciella planer? Eller ni ska bara sitta hemma och ta allt som det kommer?

Annons:
[Catteklina]
2008-02-22 00:54
#1

Jag och min pojkvän har inte planerat rent för mycket ännu, förmodligen någon bio på fredag eller lördag. Sen på söndag ska han jobba, så då får jag hitta på något själv ^^ Men annars blir det gamla vanliga, fixa och pyssla med djuren :) Känner på mig att alla kottarna och råttorna behöver ett bad :D

[Catteklina]
2008-02-23 17:17
#2

Ingen som har hittat på något kul i helgen? Kyss

Rita-S
2008-02-23 17:56
#3

Vi har packat. Och packat. och slängt saker
Dock var vi i hudiksvall i går, mamma shoppade loss lite, har köpt nål för att lära mig nålebinding o så :)

I mårn reser min mamma hem och jag tänker typ softa nästan hela dagen. Lite klädsgrejer får man plats med, men sen skal det softast!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

[Catteklina]
2008-02-23 18:49
#4

Ja, just det! Det är väl en kommande flytt för dig med snart?

Skönt att ta det lugnt med, önskar att det hade funnits tid för något sådant en hel dag :)

Rita-S
2008-02-23 22:42
#5

14 mars får vi nyklarna! :D
Och jag ser med gru och glädje fram till det!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

[Catteklina]
2008-02-23 23:42
#6

#5 Åh, så roligt! Det förstår jag att du gör!
Själv söker jag runt till en del lägenheter och hoppas kunna få en jackpott på någon av dom :)

Annons:
Hatasallad
2008-02-24 10:12
#7

Pluggat på hjullastare, gjort smoothie och ska nog städa till nisse och Eris tror jag ;P

Mikaela_B
2008-02-24 15:26
#8

    Låter som att alla har haft något att göra iallafall =)

Min helg började i torsdags redan för min del när Zickan var nere på besök i Gbg för att dels hämta lite djur hos mig, där dök de upp lite problem men som löste sig snabbt och effektivt och nu är hon och djuren äntligen tillbaka hemma ;)

Fredags var de stor städning som gällde och sedan så hade jag massa folk här som kom för att hämta burar och massa annan skit som jag inte har användningför och sålt, det gick ju som på räls iallafall =) sedan på kvällen så åkte jag och morsan till tjörn och hämtade en katt som nu är inneboende hos oss, får väl se hur detta slutar . humm…

Lördags var de städning under dagen och sedan så slutade de med att vi drack lite sambon var hos en polare och mina tjejkompisar kom hit =) Dock slutade ju hela kvällen med bråk mellan mig och sambon men men sånt händer..

Idag söndag… humm vi skall på middag hos sambons syster och hennes familj, själv vill ja bara sova då jag har huvudverk som vägrar försvinna, men men , jag slipper laga maten idag :P haha, tror inte de händer speciellt mkt mer under min sista dag i helgen iallafall =)

Hoppas ni alla har haft en riktigt trevlig helg, och hoppas ni får en trevlig arbets, pluggnings, eller gå hemma vecka =) Vad ni nu alla sysslar med för att få veckodagarna att driva förbi =)

www.blueberryhedgehogs.com

[Catteklina]
2008-03-07 23:17
#9

Istället för att starta en ny tråd så puttar jag upp denna inför den snart kommande helgen Skrattande

[Catteklina]
2008-03-07 23:21
#10

Fredag: Praktisera i djuraffären mellan 12.00 - 18.00, alltid lika roligt :) Sen efter det ska jag hem och städa till djuren. Fixa med råttornas burar, har kommit på en bra idé för dom så alla honor kan gå tillsammans i en stooor bur :D *smart* Dock så visade den sig vara rymningsbar, haha! Så jag får klia geniknölarna lite till innan sängdags.
Lördag: Inte mycket planerat, plugga, fixa med ett fotoalbum. Sen åker vi förmodligen och ska köpa en råttkompis till grabben som flyttade hit idag (fredag). *hoppas inte att pojkvännen jobbar för länge* Kanske åker ut på kvällen och roar mig.
Söndag: Hem igen till älskade djuren <3 Detta får bli en sovare-dag. Ligga och slökolla tv tillsammans med pojkvännen och massa massa godsaker, mmmm :)

Hatasallad
2008-03-08 20:30
#11

Inte mycket. Har skrivit färdigt projektarbetet Skrattande

Wiizy
2008-03-10 23:04
#12

Nästa helg:

Fredag: Städa burarna, slappa. / Hanna(min systerson) o brorsan fyller år.
Lördag: Till Mölndal och träffa kompisar på marsvins utställning.
Söndag: Kalas åt Hanna. Hon blev(blir) 1 den 14 mars! ;)

Rita-S
2008-03-11 09:04
#13

til helgen: tapetsera och flytta!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
zickan
2008-03-13 01:25
#14

Jag ska till sthlm och lämna av hund samt råttungar. Söndag verkar jag en en dejt.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

[Catteklina]
2008-06-13 01:32
#15

Jahapp, hittade denna lilla tråden och då det är fredag om en dryg halv timme så kan den komma väl till pass Flört Desutom är jag smått uttråkad… orka sova ^^ Då ska vi se vad som händer i Skåne för min del ^^

Fredag: Ledig från jobbet, så då blir det väl till och städa till djuren Skrattande Pappa kommer hem från sjukhuset, så det blir väl en liten hemmakväll sedan. Pojkvännen kommer nog också sen Glad

Lördag: Först blir det jobb fram till kl. två, sen ska jag hem och fortsätta fixa till djuren antar jag och ta det lugnt Skrattande Ska försöka fixa klart ett terrarie-projekt som jag börjat på för rent för längesedan Fundersam

Söndag: Tråkdag förmodligen, har alltid hatat söndagar, haha!
-
Sen måste jag även flytta kompostgaller-buren kaninhonorna går i, dom har grävt fina tunnlar Förvånad Förstår inte varför jag blir lika förvånad varje gång, haha. Tycker att man bör vara van vid det här laget…

Salladshataren
2008-06-13 12:32
#16

Haha, jag har ingen aning vad jag ska jag göra i helgen ;)

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

[Catteklina]
2008-06-13 15:41
#17

#16 Jag vet! Du ska gå och klappa alla mini-kossor för mig! Skrattande

geiputaus
2008-06-13 16:32
#18

packa och kanske hinna flyttstäda lite * bläh*

Salladshataren
2008-06-13 18:54
#19

Men Catarina, det gör jag varje dag xD

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

zickan
2008-06-13 19:46
#20

jag har ingen aning hur helgen ser ut. är rejält pank så det blir troligen hemma iaf. jag har en stor trädgård jag fundera på att fixa iordning. plantera ut tomaten.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Annons:
[Catteklina]
2008-06-13 22:14
#21

#18 Owh - Jag vill också flyttstäda! Eller på sätt och vis i alla fall, vill flytta åtminstone ;)

#19 Det är bra Ida! :D

#20 Pank är det fler som är *suck* Inget kul alls och längt till lönen dessutom :/

Salladshataren
2008-06-13 23:32
#22

Ja, jag jobbar hårt på det varje dag, Catarina ;)

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

zickan
2008-06-15 03:04
#23

#21 du har iaf en lön :-P.. jag sade ju upp mig när jag flyttade hit. men tyvärr så hade ala jobb försvunnit till stadens ungdomar under sommaren så det är kört att hitta nått nu. lämnade in 25 cv i förrgår men alla säger samma sak. det är fullt nu under sommaren. :-/

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

FunkyShrimp
2008-06-15 23:27
#24

Jag kom hem idag vid lunch ifrån en 5-dagarsfest på hulstfred ;P

[Catteklina]
2008-06-17 13:31
#25

#23 Attans då, det lät inte bra alls! :/ Håller tummarna att det snart dyker upp en jobb till dig!!

zickan
2008-06-17 17:09
#26

inne på min 5te månad utan inkomst. rätt kul att man klarat sig hit men kommer inte akassa nu så dör jag. så mycket strul med alla papper.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Wiizy
2008-06-18 00:40
#27

åker till Värmland och firar midsommar imorgon. 5 timmars bussresa, trevligt…

//Wizy

Annons:
zickan
2008-06-18 00:46
#28

ladyinred och zambezi kommer hit på torsdag. sover över ett par dagar. sedan kommer rat thonk med kille och hundar samt ev henke med kompisar hit.

Får se vem som dyker upp. det är iaf grillning här för alla som vill vara med.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Upp till toppen
Annons: