Annons:
Etikettuppfödare
Läst 2312 ggr
Mikaela_B
2008-03-10 16:20

Uppfödare finns ni?

Nu vill jag kolla på vilka som anser sig vara seriösa och bra uppfödare så att vi kan fylla på våran lilla uppfödarlista här på sidan.

Med seriösa och bra menar jag med trovärdiga och som vet vad som gäller, personer som syslar med aveln inom den mån att man vet vad man gör och inte parar för skojs skull bara enstaka kull för att de är kul, gärna att man har hemsida och separat mailadress som är specifikerad för uppfödningen osv… Ni som vill satsa och har höga mål och uppsättningar kring igelkottar för att få fram fina linjer och rena färger mm. Jag hoppas ni förstår vart jag vill komma med det hela, annars kan jag skriva en hel roman om hur jag tycker en uppfödare skall vara mm :P

Skriv gärna hemside adress och vilken stad ni bor i / riktnummer så att jag kan slänga in detta =) vet att de finns uppfödare på sidan som ej är med nämligen =)

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
[Catteklina]
2008-03-10 17:17
#1

Jag föder ju upp Afrikansk pygméigelkott i liten skala. Albino/Dark Grey/Normal bruna.

Hemsidan är: www.igelkottar.se
Sen min mejl: CatarinaLjungberg@hotmail.com
_Har ingen enskild mejl-adress till igelkottarna, utan att det är denna jag använder och kollar dagligen.
_Jag finns i Skåne, Svalöv kommun, dock Eslövs riktnummer: 0413. Flytt till Eslöv sker inom det snaraste, men det kan vi fixa då det skett :)

zickan
2008-03-13 01:23
#2

Jag vill bli men inte ännu. Saknar ännu lite kunskap och bra avelsdjur innan jag börjar med något.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Mikaela_B
2008-03-13 20:31
#3

#2 men en vacker dag så kommer du med på listan du med skall du se =D

www.blueberryhedgehogs.com

Upp till toppen
Annons: