Annons:
Etikettallmänt
Läst 715 ggr
Mikaela_B
5/5/08, 2:37 AM

Tänk på vad som skrivs

Jag uppmanar alla att tänka på vad dom skriver här inne!
Åsikter som riktas mot personer som inte finns tillgängliga på forumet men som kan hamna här inne skall inte vara nedverderande och inte heller på något sätt vara elakt riktat på ett dåligt sätt mot dom, detta gäller självklart alla personer även för de som finns här inne!

Detta skall vara ett forum där alla är välkomna och skall känna sig välkomna också, utan att behöva mötas av div diskussioner som har pågått om dom eller liknande för de är inget varm välkomnande.

Jag vill att alla skall tänka på detta och tänka efter själv hur ni hade tyckt om ni hade kommit in som ny medlem och vill få chansen att tillhöra en grupp med samma intresse som er och möts då av visa komentarer osv som man egentligen kan hålla för sig själv.

Uppmanar alla att tänka på detta och hjälpa mig och medarbetarna med att hålla detta till ett roligt och trevlig forum där alla skall känna sig välkommna, utan att jag eller någon av medarbetarna skall behöva gå in och låsa diskusioner eller komentarer pga vi resonerar att dom är olämpliga!

 // Mikaela_B

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
Hatasallad
5/5/08, 2:48 AM
#1

Så vad jag vet så har jag inte sett något speciellt stort bråk här inne…

zickan
5/5/08, 2:54 AM
#2

Hänt nått?

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

FunkyShrimp
5/5/08, 11:15 AM
#3

förmodligen är den startad för att jag kommenterade uppfödaren i helsingborg eller vart det nu var.
Jag var inte elak eller ogästvänlig. Sade bara vad hon inte visste om det som har med kotteuppfödning o göra som jag själv tycker är väldigt viktigt.
Ville bara att folk skulle veta det, inte som en pik mot henne heller nej. Och skrev också i samma inlägg att man gärna kan hjälpa henne komma igång på rätt sätt från början.
Skrev samma sak här som jag själv skrev i ett mejl till henne innan.
 

Om detta svaret anses ogästvänligt och snackat om henne, så ta bort detta med då.

Mikaela_B
5/5/08, 1:37 PM
#4

Det är inte gällande bråk överhuvudtaget och inte för någon speciel person, utan de är just detta som kan bli ett problem, att man skriver något och de kanske inte låter direkt vackert i andras öron, väldigt lätt att missuppfattas över internet

www.blueberryhedgehogs.com

zickan
5/6/08, 8:10 PM
#5

jepp.. det som är det tråkiga med rått sidan. alla misstolkar alla och flyger på allt.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Tina-A
8/10/08, 7:13 PM
#6

puttar detta

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Annons:
FunkyShrimp
8/13/08, 1:48 PM
#7

varför putta detta? :S

Tina-A
8/13/08, 2:11 PM
#8

För att alla ska alltid tänka på vad som skrivs, det kan man inte tänka på för många gånger! Trådar om att det ska vara trevligt på forum förtjänar alltid att puttas :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

FunkyShrimp
8/13/08, 6:25 PM
#9

mh. tja denhär tråden är redan förbi så :P eller vad man ska säga. så tycker inte det spelar nån roll. Folk härinne vet redan.

Mikaela_B
8/14/08, 6:01 AM
#10

Men man kan putta upp den för alla nya medlemat som kommit in.

www.blueberryhedgehogs.com

Upp till toppen
Annons: