Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1061 ggr
modellflickan
4/13/08, 4:22 PM

Djurplågare

Fan vad jag hatar djurplågare..Hur kan man plåga och misshandla ett försvarlöst oskyldigt djur som inte kan försvara sig på något sätt? De kan bara ta emot slag efter slag. HUR kan man vara så feg och vidrig? Är det en missbildning i hjärnan som gör att man plågar ett djur? Missfosters/amöbor/parasiter är vad djurplågare är. Egentligen finns det inget bra ord för dessa fega kräk.

Jag önskar den dag kommer då ni jävlar som plågar djur ruttnar bort från insidan och ut. Jag önskar er all elände i världen. Jag önskar er plågsamma sjukdomar. Jag önskar ni får uppleva skräcken ni utsatt de oskyldiga djuren. Jag önskar er en säker och plågsam död…

En vacker dag kommer vi alla dömmas för våra handlingar. Tro mej. Ni djurplågare kommer straffas. Allt ni utsätter andra kommer tillbaka till er. Det tror jag på. Ni kommer få tillbaka. Fast hundra gånger värre..Tiden kommer utvisa. Karmalagen säger jag bara..

Lille vita katt, RIP. Du förtjänade inte detta. Men var säker dina förövare kommer få tillbaka..

Annons:
zickan
4/15/08, 1:45 AM
#1

hänegr inte med. vad har hänt?

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

zickan
4/15/08, 1:45 AM
#2

hänegr inte med. vad har hänt?

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

zickan
4/15/08, 5:43 PM
#3

Oj förlåt det blev dubbel inlägg, Hur man nu får det :-)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

modellflickan
4/15/08, 8:23 PM
#4

En bekant till mej fick hittade sin vita katt misshandlad till döds förra veckan. Händelsen är polisanmäld. Känner mej mycket ledsen över detta…

zickan
4/15/08, 9:12 PM
#5

Shit.. Hoppas någon såg vem det var så de åker fast. Förstå att du är upprörd. Fattar inte hur folk kan vara så puntade att de går på oskyldiga djur.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

modellflickan
4/15/08, 11:41 PM
#6

Ja det är bara fega och sjuka människor som ger sig på djur. Hoppas verkligen att den/dem får sitt straff på något sätt.Gärna plågsamt..

Annons:
zickan
4/16/08, 2:41 AM
#7

Om inte kan man hoppas på att de har problem med samvetet under hela sitt liv. Endast rejält sjuka personer kan vara oberörda över en sådan sak.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

modellflickan
4/16/08, 4:11 PM
#8

Precis.

Anna77
4/22/08, 12:22 AM
#9

F*N VILKA  J*VLA IDIOTER HOPPAS NÅGON PRYGLAR DEM SOM STRAFF!!

Jag blir så ARG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ledsen

RThink
4/22/08, 1:01 AM
#10

Människor med dåligt självförtroende och dåligsjälvkänsla vågar ej chansa att ge sig i en figth med en annan människa så barn eller djur ligger närmast , lika så födds hustru, barn misshandel…

Tyvärr är djuren de som minst kan ropa på hjälp när de behövs som mest …

zickan
5/2/08, 9:27 AM
#11

ahh.. jag har försökt bråka med min papegoja men jag förlorar så stort. det värsta är att djuren oftast ser upp till oss som att vi vet bäst typ. de vågar inte säga ifrån. det är synd. men sedan finns det ju rätt stor anledning till alla hund problem man har. kamphundar ect. eller jag som inte kan lämna min ensam för jag har pjoskat för mycket. för mycket omvårdnad som man själv tror är bra kan även vara hemskt fel. så vanvård är en stor ointifierad kattegori där slag och grov misshandel endast är en sida.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Upp till toppen
Annons: